2011. július 21., csütörtök

Az a cím, hogy nincs cím :)


Sajnos nem tudok most semi érdekeset írni, semmi, de tényleg semi érdekes nem történt a két hét alatt.

 Egy új családikép:
 

Csak a szokásos programok a kölykökkel megspékelve a szombati piaccal, amit mindannyian imádunk.
Ez úgy zajlik, hogy megbeszéljük, hogy akkor 11-kor indulunk, én odaérek hozzájuk fél 12-re, mert tudom, hogy a fél óra késés az a minimum náluk, majd nagy nehezen délben elindulunk. Bekajálunk mindenfélét: frissen sült péksütiket, házikészítésű sajtot, olivabogyót, és leöblítjük frissen facsart narancslével, vagyis én mindig répát választok. Körülbelül elvagyunk 1-2 órát ilyenkor, de ugye érthető miért is. :)

Vasárnapra úgy volt megbeszélve, hogy akkor 11-kor indulunk Berlinbe. Én már előre megsaccoltam, hogy 1 óránál előbbb tuti nem lépünk ki az utcára, de hogy még fél 4-kor is otthon voltunk…
Na szóval 10-re átmentem, hogy segítsek az utolsó simításoknál. Háááát még egy bőrönd se volt megpakolva, a gyerekek a kádban, a lakás romokban… Legszívesebben visítva menekültem volna. De nem, összepakoltam a konyhába, csináltam kaját az útra, kiszedtem a kölyköket, felöltöztettem, megreggeliztettem, levittem a szemeteket (papír szemét, bio szemét, konyhai szemét). Aztán mire minden kész lett még néztem az ablakbl, hogy hogy szerencsétlenkednek a tetőcsomagtartóval. Felhívtam anyukát, hogy jöjjön fel a gyerekekhez, majd én lemegyek segíteni. Nos apuka bepakolt abban a dobozba 3 bőröndöt, plusz a babakocsit szenvedte éppen be. Mondtam neki, hogy talán próbáljuk meg a csellót betenni meg a babakocsit, mert az úgy könnyebb is, meg el is fér. Csodák csodája igazam lett… és verge valahára fél 4 után pár perccel el is indultunk. 

Hát nem mondanám az auto valami baromi nagynak (VW Caddy Life), de olyan kicsi se.
Apuka ült elől, mellette 3 bőrönd az anyósülésen. Középen Noemi – Nuri – Kathrin. Leghátul meg én Yaelivel. A lábamnak nem jutott sok hely, de azért elvoltunk. Az út 500 km volt, féluton megálltunk egy Burger Kingnél kajálni, majd este 9 után értünk ide.

Azt ugye írtam már, hogy lakást béreltek, ami elég klassz helyen van, Charlottenburgban, ami a kedvenc részem Berlinből, Miriamék is ezen a környéken laknak.
A lakás kicsi, de jól felszerelt, van egy szoba nekem, nekik, egy konyha meg egy fürdőszoba. Megnéztem az árát 64 € / személy / éjszaka. Azt mondják olcsóbb, mint a hotel, de hát nem hiszem én azt. :)
 Egy kicsit kupi, de ki lehet venni:










A munkarend a következő: én délután fél 3-ig szabad vagyok, egyedül vagyok itthon, oda megyek, ahova akarok, ami tök jó, mert sokáig aludhatok, meg hát imádok egyedül lenni azok után hogy tudom pár ora és szédduran a fejem a visitozástól. Utána hazaérnek, ebédelünk, majd elmegyek a 3!!! Gyerekkel a játszótérre, 6-ra hazajövünk, bevásárlás, vacsi, aztán alvás. Ha meg rossz az idő, akkor a szobámban ugrálnak az ágyon, vagy csak játszunk valamit, mag Kathrin az ö szobájukban gyakorol.

Egy délután Noemivel:
 

 Annyira nem megerőltető, csak amikor Nuri sír, és már minden trükköt bevetek (ami körülbelül a 3 pózt jelenti, ahogy fogni tudom), akkor már én is ideges vagyok, de hát érthető, az anyukáját akarja. Amúgy tök jól elvagyunk, egyszerűen imádom, és szerintem ő is engem (bár nem mondja valami gyakran :)), mert hamar megnyugszik nálam.

Itt például elaludt rajtam mesenézés közben:
 

Pénteken lesz Kathrinnak egy koncertje, szombat vasárnap meg nagy hajtás lesz, mert megint lemezfelvétel, majd hétfőn megyünk Weimartba, onnsn tovább Kiedrich am Rheingauba, majd indulok egy hét múlva haza……..
  Ha már innen nem is, legközelebb ha visszaértem augusztusban írok!
Szép nyarat nektek!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=TCQz4swKqWI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése