2010. október 7., csütörtök

megy ez, megy ez :)

Bocs, hogy megint régen írtam, megpróbálom bepótolni, és mindent ledarálni:

Hát a múlt hetem nem volt olyan rossz, mint eredetileg gondoltam. Ugye féltem eléggé, hogy Noemivel egyedül leszek. De minden simán ment. Percre pontosan elaludt minden nap 5-kor és 8-ig egy mukkot se hallottam. Szóval nyugdtan csinálhattam tőle, amit csak akartam.
Vasárnap elvittem egy gyerek napra, az nagyon tetszett neki, csináltattunk arcfestést is, fagyit is kapott, ja és nem én adtam rá ezeket a göncöket, ő ragaszkodott hozzá, hogy ahogy ő mondána "kicsinosítom magam" :) :



Tényleg egy rossz szavam nem lehetett rá, nagyon jó volt. Mesélték az ovónők is, hogy folyton csak rólam beszél, meg mondogatja nekik az új magyar szavakat, amiket előző nap tanult, és baromi büszke magára, hogy ő tudja, az ovónői meg nem! :)
AMúgy tényleg nagyon gyorsan tanul, meg a pici is. Szóval jókat játszottunk, főzöcskéztünk (azt persze imád):



Sajna suliban múlthéten nem voltam, mivel Noemiztem, és így elég nehéz is volt hétfőn. Alig értettem mit miért úgy csinálnak, mert előző héten nyelvtanoztak, szóval roszkor hiányoztam nagyon.
De szerdára már belelndültem. Jennaval megyek meg jövök. Nagyon jóba lettünk, holnap este találkozok vele meg Baibaval (most már megjegyeztem, bájbá-nak kell ejteni).
A többiekkel is megbeszéltünk hétfőre egy találkozót, szóval tök örülök, hogy ilyen jól kijövünk egymással.

Tényleg el se hiszem, hogy ezt mondom/írom: de baromira szeretek iskolába járni. Meg az is tök jó, hogy megcsinálom a házikat, Kathrin leellenőrzi, aztán meg Daniel, mert szerinte Kathrin némete hagy kivánnivalókat maga után. :)
Tegnap mondjuk egy egész házimat Daniel csinálta meg, mert olyan nehéz volt, de kiderült, hogy rajtam-vagyis Danielen kívül senki sem tudta megcsinálni! :)
Meg az, hogy megvették a könyveim, az is sokat segít!

Komolyan egyre jobban kijövök apukával is, eddig csak úgy elvoltunk egymás mellett, néha viccelődtünk, most meg már mindig, igaz nem sokat látom, mert állandóan a színházban van. De szombatra hozott jegyet a Kiss me Kate-re (Csókolj meg Katám, azt hiszem ez a magyar verzió neve), és arra együtt megyünk.
Meg kaptam tőle 2 jegyet a Madam Butterfly-ra (Pillangókisasszony) is, amit ő vezényel. Még nem tudom kit viszek magammal.
De nagyon rendes tőle, hogy arra is hozott.

A héten is ettünk több speckó kaját, amit imádok, de csak az egyikről csináltam képet apu kedvéért, de azt nem tudom hogy hívják. Legalul spenót (igen, megeszem! :), arra jön a rösti (én nem tudom ezt hogy hívják otthon, krumplis pogánya féle, vagy otthon is rösti?), aztán arra normális esetben egy lazas szelet, de mivel én azt nem eszem meg, így az enyémen egy sonkafelvágott szelet, és a tetejére tükörtojás. Nagyon finom, és jól is néz ki:



Yaelivel a éten kitaláltam, hogy amikor elalszik, akkor visszajövök a lakásba vele, és addig netezek, csak lerakni nem tudom, mert akkor felébred. Szóval elég viccesen nézünk ki! :) De olyan aranyos amikor felébred, és csak néz... úgy imádom!!!! :)



Bocsesz, más nem jut eszembe, megpróbálok még a hétvégén írni, meg a csajokról képet csinálni!
Csóóóóóóóóóóóóók

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése