2010. október 16., szombat

Fél éve Inbaléknál

Folytatom péntekről, bár szerintem ez a bejegyzés se lesz valami kiterjedt...

Szóval este Baibaval elmentünk bulizni, nagyon klassz volt, megismertem pár új embert, Baiba itt is aludt nálam. Mivel ő úgy gondolta, hogy 6-kor megy a busza haza, majd én addig őrizgetem, de mondtam neki, hogy vagy otthagylak, vagy jössz velem haza. Hát jött... :)
Megígértem neki, hogy hétvégén majd meglátogatom a farmon, de olyan pocsék idő van, hogy tuti nem megyek át hozzá. Hideg is van, meg esik folyamatosan az eső.

Szombaton voltam Daniellel színházban, megnéztük a Kiss me Kate-et, ami nekem nagyon tetszett, sokat is nevettünk, vicces volt. A színház is nagyon tetszett, Daniel körbevezetett a szünetben, megmutatta a próbatermeket, az irodáját, bemutatott egy-pár színésznek, akikkel találkoztunk. Nagyon jó volt az este! Jót is beszélgettünk, mert baromi büszke voltam magamra, hogy értettem az előadást, meg Daniel is büszke volt rám! :) Mondta a szünetben, hogy akkor most meséld el, hogy mit láttál, és mit tudunk eddig. Aztán csak nézett, hogy huh, Te tényleg értetted! :)
Amúgy megnéztem a színhát honlapján a jegyem... 40 euro...én meg kaptam eddig 5-öt...:)



Szerdán megyek a Pillangókisasszonyra, Birgitet hívtam el, aki nagyon szívesen jön, legalább is ezt írta. Arra gondoltam, hogy talán tudnánk arról beszélgetni, hogy mi nem klappolt anno, meg talán neki is egy kis kikapcsolódás lenne, nem csak folyton azon agyalni, hogy milyen beteg a gyerek. Szerintem baromi rendes vagyok, hogy elhívtam. Csak, mivel ez opera, így Daniel szólt, hogy puccos rucit kéne felvennem. Így elmentem venni egyet, baromi szép, nem tudom hova veszem majd még fel, de szép na! Ami azt jelenti, hogy hónap elejéig spórolás lesz, de megérte! :)



Mivel Noeminek nem volt ovi, így itthon volt egész héten. Kathrinnal minden nap reggel megbeszéltük, hogyan is csináljuk. Hát nem mondok keveset, de max 2 órát dolgoztam naponta. Egy kicsit takarítottam, meg mostam is, főztem, de azzal együtt se volt több napi 3 óránál. Szóval ez jó hét volt ebből a szempontból.
Kedden volt a féléves fordulóm, az-az 6 hónapja élek a családdal. Ezt úgy ünnepeltük meg, hogy Noemivel nekiálltunk fánkot sütni. Kicsit érdekes lett az eredmény, de nagyon finom. Kifestettük színes cukormázzal, meg mini esernyőket is raktunk rá. Fel diszítettük lufikkal is a konyhát, szóval rendesen megünnepeltük:



Szerdán megbeszéltük a lányokkal, hogy találkozunk, mert rajtam és Jennán kívül nekik csak a szerdák a szabadnapok, így bejöttek Tecklenburgból Osnaba, és beültünk a Bar-Celonaba inni egyet, utána elmentünk kajálni is, meg körbevezettük őket az Óvárosba. Nagyon tetszett nekik, csináltunk pár képet:



Jenna, Enikő, Cristina, én

A többit amúgy felraktam már a picasara, nézzétek meg!

Tegnap voltam Rékánál, iszogattunk kicsit, meg mivel pont egy hónapja nem találkoztunk, így volt miről pletykálni. Korán hazajöttem mondjuk, már éjfélre itthon voltam, de jó is volt, mert egy jót tudtam végre aludni..
És most vissza is a pihenéshez... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése