2010. szeptember 26., vasárnap

Képzeljetek el egymás mellett 5 boxoló öklét,,,megvan? Na akkora az új piros börém! :)))))

Halihó!
Most ébredezek az új bazi nagy bögrémmel a kezemben, és kávét szürcsölgetek. A bögrét tegnap kaptam Kahrintól, tényleg hatalmas és piros. Tök örültem neki, igaz maguknak is vett, de hát mindegy... :)

Ja, hogy most keltem fel? :) Megtehetem, mert csak 5-től kell dolgoznom. Az is elég lesz ám, előre félek. Csak Noemi és én, lehet Daniel ide se ér 10-re, ahogy ígérte. Na kiváncsi leszek. Valami szomszéd városban van koncertje, de már tegnap előtt elment.

Szóval ez a hét ilyen lesz, kettesben Noemivel. Katrhin a picivel meg Berlinbe megy, onnan meg Párizsba, és csütörtök reggel szállnak le Osnabrückben. Ahogy megtudtam itt is van reptér, de csak a nagy dögöknek, pl. Lufthansa, Air France. De otthonról csak átszállással tudnék itt leszállni. Emlékszem még Ildi jött úgy, hogy Münchenben kellett átszállnia, vagy hol. Na mindegy is.

Egy a lényeg, ezen a héten nem au pair leszek, hanem anyuka és apuka is egyben. Mert Daniel elmegy reggel 9-kor, este 10-re meg hazaér. Most fejezték be a "Madam Butterfly" próbáit, és tegnap volt a premier, szóval a héten még pár előadást ő vezényel, de már kezdik is a Csárdás királynőt (Csardasfürstin) is. De legalább délelőtt oviban lesz 9-től fél 2-ig a gyerek. Utána meg csütörtöktől szabad leszek. Rékával már tervezzük a programot is.

Daniel hozott nekem egy jegyet a "Kiss me Kate"-re, ami egy tök vicces musical, és már mondtam neki többször, hogy meg szeretném nézni, hát ezek szerint most jutott el odáig, hogy meg is hallotta. :)

Na, de hogy mi is volt még a héten:
Szerdán voltam megint suliban. Ramona (a román nő, 31 éves, takarít, és jól megél belőle, egy szót se tud magyarul) már várt a suli előtt. Felmentünk megkerestük Jennát, és Baibat (egyszerűen nem bírom megjegyezni a nevét, most is csak onnan tudom, hogy Facebook-on ismerősöm, ő a lett au pair). Elég uncsi volt ma, de a lányokkal jól elvoltunk, a feladataim is jók lettek, egy-két hibával. Ami tök jó, Danielnek meg Kathrinnak mindig megmutatom, és tök büszkék rám. :) Mondták, hogy megveszik nekem a könyveket is. Én szerényen tiltakoztam, mert hát nekem kéne megvenni. De örülök is neki, mert 40 euro sok a kevés fizetésemhez képest. Azt meg nem engedik, h könyvtárból vegyem ki, inkább megveszik. Hát jó, én megköszönöm szépen az biztos.

Suli után beültünk a lányokkal még enni, vagyis én csak kávét ittam, nem voltam éhes (mily ' meglepő, egaz?), beszélgettünk még sok mindenről, és 10-re haza is értem.

Ha minden igaz ezen a héten már mehetek kézizni is Jennaval. Olyan kiváncsi vagyok, meg tök várom is! Bár gondolom hulla leszek Noemitől, de hát csak kibírom. Amúgy Jenna "anyukája" szervezte a kézit, és mivel ő rendőr, így mindenki az lesz. Remélem nem ezek a tipikus szőke magas nagydarab rendőr lányokkal játszunk, mert akkor nem tudom, hogy jutok onnan haza. :) Esetleg, ha jövőhéten nem írok, akkor... :)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése