2010. június 25., péntek

Végre-végre vége ennek a napnak is! :-) És holnap addig alszom, amíg akarok!!! :-)

Mi is történt? Reggel a szokásos, utána szintén, ma rakott krumplit csináltam, úgy, hogy Yael aludt rajtam közben, hát garantálom megnyúlt a karom rendesen, nem semmi meló volt. Enni nem tudtam, mert jöttek is Ildiék, és mentünk a strandra. Nem volt valami nagy szám, de hát legalább pancsiztunk! :-) Ja vettem allergiás bőrre naptejet a gyógyszertárba, és k..rva drága volt, de úgy voltam vele, ha nem lesz tőle bajom, akkor megéri! Benéztünk még Antje szüleihez, aztán siettem haza, mert melóóó...

Gyerekek az elején cukik voltak, de ahogy fáradtak, csak bőgtek...ááááá...Nem értem, ha fáradtak miért nem tudnak aludni, mint minden normális gyerek. Megkönnyítenék mindenki dolgát. Felpakoltam őket, és irány este 10-kor séta, mert inkább a szabadban ordítsanak, mint a négy fal között. Kathrin megtalálva mentünk be a művészbejárón egy partyra, ahol ünnepelték a sikeres előadást. Tök jó volt, egy csomó színész (bár senkit sem ismertem), csak tátogattam a szám! :-) De gyorsan le is léptem, mert baromi fáradt voltam.

Ja, amúgy van még egy munkám! Felhívott Daniel főnökének a felesége, hogy tudnék-e vigyázni a kisfiára, mondom persze. Szóval vasárnap 7-12-ig babysittelek! Csak még ki kell találni mennyit kérjek érte.

Alszok, mert hulla vagyok. ..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése