2010. június 15., kedd

unalmas nap, tali Rékával, "szenzációs" új autó

Tegnap hazaért Daniel, mondom neki viccesen "hol az ajándékom?". Ő meg holt komolyan, "ja, hát nem volt időm, majd szerdán veszek neked valamit". hehe, na azért! :-) Csak mert holnap megy megint vissza. Meg mondta, hogy vesz pirospaprikát is, és akkor tudok sok magyar kaját csinálni. Azért a hátsószándék ottvan ám!!!! :-)

Ma nagyon semmilyen napom volt. Mivel megígértem, hogy megint lecsót csinálok, így reggel (ha, 12-kor) elmentem a boltba, vettem paprikát, meg paradicsomot, és nekiálltam főzni. Baromi ízlett nekik ismét, vagyis Daniel most evett először. Folyton azt mondogatták, hogy ez milyen egészséges, mert csak zöldség és tojás.
Amúgy észrevettem a boltban, hogy már olyan vagyok, mint ők, automatikusan keresem a bio feliratot, és csak azt veszem meg. Na ja, erre mondják, hogy a hülyeség ragadós, vagy mi. Mert alapjáraton baromi hülyeségnek tartom ezt a bio mániát. De ezek képesek órákat győzködni egymást, hogy mennyire jó a bio, kész röhej. :-)

Utána vasaltam 4 (!) órát a fene tudja hány mosást megcsináltam, és még marad holnapra is tuti kettő. De aztán vége kifut a ruhahegy. :-) Ilyenkor, ha vasalok mindig nézek valami filmet a nappaliban, álltalában Szex és New Yorkot szoktam, de ma gondoltam valami mást. Daniel mondta nézzem meg a Draculát, mert az annyira jó film. Kb. fél órát bírtam, ez nem nekem való. Maradok a new yorki lányoknál. Jönnek be, hogy na meguntad? Mondom bocsi, de ezt nem bírja a gyomrom. Csak nevetett. :-) Hívtak magukkal, hogy menejk én is az új kocsiért. Udvariasan visszautasítottam. Hát mi a francnak menjek? Csak egy kocsi, amit itthon is meg tudok nézni, ha hozzák. Na szóval egy kicsit másabb mint a Berlingok, magasabb és hosszabb is, talán ez egy másmilyen változata a Caddynek. És mekkora a motorja? 1.4-es, hát ezt nem tom hogy gondolta, amikor mindig annyi cuccal megyünk, meg hát ha a gyerekeket egynek vesszük, akkor is 4 személy. Plusz még vettek hozzá 3 ülést, hogy ha többen utazunk, akkor bele lehet még rakni. Na ez megint baromság szerintem, de hát ők tudják. :-) Ja, meg ezt hallgassátok: olyan nagynak találja az autót (na jó ezt megértem, hogy a Golf után nagy), hogy rendelt a neten, tolató radart!!!! :-)

Ja, arról még nem is meséltem, hogy holnap találkozom Rékával. Ő itt él Osnabrückben, és mostanra hoztuk össze az első találkát. Hívott hétvégére is bulizni, de ha jól emlékszem, Danielnek lesz előadása, és Kathrin meg szeretné nézni, nekem meg maradnak a kölkök.
Először azt akarta, hogy én nézzem meg, ha van kedvem, de mondtam, hogy én inkább a musicalek felé hajlok. És én, mint rendes au pair, felajánlottam, hogy vigyázok a gyerekekre.
Szóval holnap találkozok este Rékával, a hangja alapján kedvesnek tűnik, biztos az életben is az! Holnap kiderül!

Úgy néz ki 23.-án meg megyünk a színházba a Kiss me Kate-re, Daniel kért jegyeket nekem, Ildit, meg Antjét akarom elhívni. Remélem összejön!

Holnap meg bele ismét a "hétköznapokba", lejár a "hétvégém" és megint dolgozok. Alig várom...haha...na persze... :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése