2010. június 17., csütörtök

tali Rékával, fárasztó délután, tervek a szobámra

Szóval ott hagytam abba, hogy talizok Rékával.
A H&M-hez beszéltük meg fél 9-re, pontosak is voltunk, és a focinézés mellett döntöttünk. Réka mutatott egy sörkertet, oda mentünk, Balu a neve. Nagyon jót beszélgettünk, sörözgettünk, és úgy érzem jól kijöttünk. Hívott péntekre meccset nézni, mert azt mondta, ha a németek játszanak ne tudjam meg mi van az utcákon. Szóval velük tartok. Szombaton meg megyünk együtt bulizni, mert megbeszéltem Kathrinnal, hogy nem kell a kölykökkel lennem.
Rékáról egy kicsit: A szegedi egyetemen tanult, ERASMUS-szal jött ki, és hát itt is ragadt 4 éve lassan. :-) Klarinétot tanít különböző zeneiskolákban a környéken. Egy pasival él együtt, akivel csak lakótársak. Nagyon kedves, vicces, életvidám. Jól ki fogunk jönni! :-)
El nem tudom mondani milyen klassz volt egész este csak magyarul fecsegni! Már várom a pénteket is nagyon! Sok barátja van, így azt mondta, hogy unatkozni biztosan nem fogok! Éjfélkörül értem haza, és az a furcsa, hogy igaz városban lakom, meg minden, de egy percig nem volt olyan félelemérzetem, hogy megtámadhatnak, vagy ilyesmi. Otthon gyanítom lett volna. De hát kisebbek a bűnözési mutatók is!

A mai napom nagyon nyugis volt, Yaelivel voltam, aki 2 órát aludt, szóval nyugodtan mászkálhattam össze-vissza. Elmentünk Noemiért is az oviba, tök örült nekünk, meg hát én is annak, hogy így örül. Ebéd után mondtam, hogy én be akarok menni a központba, mondták, hogy ők is jönnek. Aztán az lett a vége hogy 3 órán át csak vásárolgattunk, vagyis Kathrin. Én csak anyunak akartam az ajándékot elintézni a szülinapjára (nem írom le mit, ne is reménykedj anyu! :-). De Kathrin belevette magát a ruharengetegbe. Mondjuk nem bántam, mert legalább ha én is ottvagyok, akkor normális göncöt vesz magának. Vett is két nadrágot, amíg én a gyerekeket hajkurásztam, hogy semmit se tegyenek tönkre. De most végre nyugi van, mert kimentek a kertbe fürödni, ahova én ugye nem mehetek a bőröm miatt. De tényleg nem bánom most, mert elfáradtam!

Ma megbeszéltük, hogy mivel Danielnek jövőhéttől szabadság lesz a színházban, és van már nagy autó is, így végre elmegyünk nekem cuccokat venni a szobámba. Mivel kész tervet készítettem, hogy mit szeretnék, és fel is vázoltam. Csak annyit mondott, ha nem túl drága, akkor oké, megvesszük. Nem tudom mi nekik a drága, de majd próbálok olcsóbbakat választani. Szóval levitetem a hűtőt a szobámból, mert nem használom, csúnya, és sok helyet foglal. Az íróasztal is megy, mert azt se használom, és az is nagy. Helyette egy babzsákfotelt kérek, ami van Noeminek is, tök jó rózsaszín, tehát nekem is kell! Meg hát mondtam nekik, hogy később jó lesz majd Yaelnek, szóval kipipálva! :-) Kapok még egy szép függönyt, mert utálom, hogy az nincs. Oké, ők tudnak nélküle élni, de én ragaszkodom hozzá, rózsaszínre, vagy lilára gondoltam. Meg akarok még egy éjjeli lámpát is. Vagyis olyan nagyot, fehér papírból. Olyan is van a gyereknek, szóval ha neki van én is kapok. Hehe. Szerintem ez nem sok minden, meg úgyis vesz még nekem mást. Szóval jó lesz már kicsit otthonos lesz ez a lyuk!
Holnap folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése