2010. június 14., hétfő

döglött vasárnap, élettelibb hétfő :-)

Bocsi, hogy nem írtam előbb, de a tegnapi nap nem volt egyszerű, de a lényeg, hogy megint Osnabrückben vagyunk, és maradunk is!!!! Yuhééééé :-)

Szóval dög fáradtak voltunk, csak úgy vánszorogtunk Kathrinnal vasárnap, biztos a heti fáradság jött ki, hisz mind a ketten 7 napot húztunk le egyfolytában.
Reggeliztünk a hotelben, én benyomtam annyi kaját, amennyit csak bírtam, kétszer is visszamentem szedni. :-)
Kitaxiztunk a vonathoz, felcuccoltunk, irány haza. Iszonyat volt az út, nem kaptunk 4 egymás melletti helyet sem, így végigkutattuk a vonatot, hol van szabad hely, ahová egymás mellé lehetne ülni. Brémáig találtunk is, de utána át kellett ülni. Nem volt egyszerű, na. :-)

Ideértünk Osnabrückbe, taxiba be, haza. Iszonyat jó volt lecuccolni, a kölkök el is aludtak hamar, én főztem egy jó erős kávét, amitől úgy bepörögtem, hogy kitakarítottam a szobám, kipakoltam a bőröndöm, meg megcsináltam 2 mosásnyi ruhát. Kathrin csak nézett, hogy mi bajom. :-)
Na, aztán délutánra, mint akit fejbevágtak, csak vánszorogtam, de olyan fáradt voltam, hogy elaludni nem tudtam. Kathrin bement kaját venni a városba, tök rendes volt, hozott a Pizza Hotból két nagy pizzát, sört nekem, magának meg alkoholmentest, desszertnek meg "csokicsodát" csokifagyival. Mire mindet benyomtuk, már csak döglöttünk, meccset néztünk, utána meg be az ágyba.
Nem is kell mondanom, csak dél körül ébredtem fel igazán. Végre jól kialudtam magam!
Kathrin csinált spagettit, aztán mondtam, hogy elmegyek a boltba, veszek pár cuccot. Írtunk listát, mondtam, hogy viszem Yaelt is, legalább tud egy kicsit pihenni.
Mire visszaértem Noemi már aludt a babzsákfotelban, elaludt a drága filmnézés közben. Ja, bocs nem film volt, hanem Figaro házassága című opera. Ezen mindig behalok, hogy mennyire imád a 3 és fél éves operát nézni! :-)
Yaelit óvatosan kiszedtük a tragetuchbl, be az ágyba, Kathrin is mondta, hogy megy aludni, én meg a szobámba, szóval most végre csend van, és nyugalom. Ritka pillanat! :-)

Daniel kb. most száll fel Budapestről, remélem hoz nekem valami magyart!!

Ja, meg megvannak a repjegyeim. Tehát Augusztus 8.-án 13:20-kor szállok fel Párizsból, és fél négyre érek Budapestre!!!!!! Szóval 53 nap, és otthon leszek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

Írt Frau Gilbeau, hogy 27.-én lesz Münsterben Au Pair találkozó, mert valami nagy ünnep lesz, olyan bucsu féle, és így összecsődítette a lányokat. Szóval ez lesz az első Au Pair találkozóm, kiváncsi vagyok mi lesz. Majd meglátjuk.

Ja, és még egy új terv. Néha már a tököm kivan, hogy ennyit változtatnak. Szóval kiderült, hogy nem Passauban lesz a koncert júliusban, hanem mellette egy kis faluban, és eléggé necces hogy jutunk oda. Tehát a terv a következő: Kathrin, Yael és én repülünk Salzburgba Kathrin szüleihez, onnan megyünk kocsival majd a koncertre, majd vissza Salzburg, és onnan repülünk Párizsba. Daniel és Noemi meg addigra már ott lesznek, mert ők kocsival mennek.

Ja, nem tudom írtam-e, de Daniel apja, vett a családnak egy kocsit: Volkswagen Caddy. Ugyanaz, mint a mi Berlingonk. Elég praktikus ennek a családnak, mert mindig annyi cuccunk van, hogy ebbe talán majd belefér.
Nem valami szép, iszonyat ronda kék színe van, de egy más színűre kellett volna várni 2 hónapot, és mivel ez ott volt a szalonban, így ez lett megvéve.

A fényképező töltőm Berlinben maradt, így sajna várni kell még a beígért képekre, mert nem tudom feltölteni a picasara, de Julia küldi utánnam, szóval remélem a héten már fel tudom rakni őket.

Végezetül, egy nóta fociláz kedvéért(Revolverheld az együttes neve, az EB-re csinálták még a dalt:
http://www.youtube.com/watch?v=2I2UUj8LXQI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése