2010. június 6., vasárnap

tegnap, ma

Folytatva tegnapról...
Bocsi, hogy így kiakadtam, de tényleg nagyon szar volt tegnap. Normális esetben csak kibőgtem volna magam, de most hogy tudom, hogy még milyen sok van vissza, baromi nehéz...

El is mente sétálni, meg hát cigit venni. Nem volt nyitva semmi, így kerestem a Google maps-en egy benzinkutat, és elbagtattam (1 km). Hát az utat este fél 12-kor tök sötétben tettem meg, mert járda nem volt a rövidebb úton, csak bicikliút, és azon mentem. A kúton meg egy ablak volt csak mikrofonnal, bemondtam mit akarok, meg adtam a pénzt, ilyen forgótárcsás asztalon, ő meg vissza a pénzt, meg a cigit. vicces volt. :-)

Ma korán keltünk, kocsiba be, irány a vasút. Kurvára utálom már, hogy ilyen kicsi a kocsi, mert alig férek be a két gyerek ülés közé a Golfba. Jó lesz már vesznek újat!! Ja, amúgy nagypapa veszi, mert nincs pénzük, legaláb is Kathrin ezt mondta ma. Na hát tudod mikor hiszem el!!! Költenek tök sok pénzt akkora faszságokra, hogy el se hiszem. Ez a hülye bio mánia...ki vesz meg fél kilo csirkemellet 20 euroért?! Vicces... :-)

Szóval ma játszótér volt a program egész nap. Én hülye felvettem a DKNY ruhám, hát kijött egy csomó szál a csúszdától, tiszta homok, meg ugy lekajálták... :-) Szóval anyu: lesz otthonra egy fűnyírásra alkalmas Donna Karanod! :-) Anyuval is beszéltem, Noemi meg mondta neki, Hogy "Hallo", de többet nem akart. Utánna meg tök boldogan mesélte anyukának, hogy "Beszéltem ám Dóri anyukájával!!!!!" Annyira örült neki!! :-)

Ja, kitaláltam, hogy fogyózok, szóval még drágábbak az ebédeim, még jó, hogy nem én fizetek. :-) Nem eszek semmi szénhidrátot. AZt mondja Kathrin: "ugye tudod, hogy sört se ihatsz". Na mondom, annyira nem fogyózok. Aztán elgondolkodtam...vacsi kimarad, helyette sör. De baromi éhes vagyok, mert olyan jó illatút esznek!! Kiváncsi vagyok meddig bírom! :-)

Lemegyek cigizni, elveszi talán az étvágyat!

Hiányoztok, szeretlek titeket! kÖSZÖNÖM ANYU, MEG NEKED IS ZUZZI!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése