2010. június 8., kedd

Noemi, Ovónéni leszek, Megint beteg vagyok, Német fociláz

Tegnap nem engedett belépni, szóval bocsi!

Akkor a hétfő:

Ment minden, mint a karikacsapás. 9-kor indulás, délelőtt játszótér, ebéd, megint játszótér, oszt haza. Ebéd közben Noemi kiborított egy nagy pohár tejet Miriaméknál. Kathrin meg csak nevetett, meg mondogatta a gyerekének, hogy semmi baj, semmi baj (na nem mintha lett volna baja)! Én fogtam Carlat (Miriam kislánya), gyorsan benyomtam az apja kezébe, és Miriammal együtt felnyaltunk mindent. Hát basszus nagyon kiakadtam. Én kértem elnézést a gyerek helyében. Milyen már, az anyja annyit se mondott, hogy bocs, nemhogy segített volna?! Hülye németek!!!! Nagyon kiakadtam Kathrinra, de persze nem mondtam neki!!!!!

Ettől eltekintve tök jó nap volt, nem voltak nyűgösek, és mivel megengedtem, hogy mezítláb legyenek a homokozóba (naná, mert én is le akartam venni a cipőm, és ha én leveszem, akkor ők is akarják), és baromi jó volt, egész nap mezítláb!!! :-)

De azt úgy utálom, hogy nem képes egyedül játszani Noemi, vagy más gyerekekkel. Mindig engem kell nyaggatni, néha jól elküldöm magyarul a picsába, aztán persze szép nyugodtan építgetem neki a homokvárakat. Baromira kiakaszt, hogy 4 éves, és még hintázni se tud! Most nem azért, anya én tudtam 4 évesen egyedül hintázni???? Szerintem igen. De nem ám az van, hogy akkor oké, hintázunk, a fenét, nem kell egy perc, és mást akar, utána megint hinta. De mivel nem egyedül vagyunk a játszótéren, más is hintázik, akkor meg nyomja hisztit, üvölt, visít, toporzékol. Én meg hagyom, hát marhára leszarom, nálam nem ér el vele semmit. Olyankor esetleg mondom, hogy akkor "Tschüss!", aztán hopp már talpon is van! hehe :-)
Amúgy már elég jól szót fogad, és nem kezd minden mondatot úgy, hogy "én ezt akarom...", hanem, hogy "Dórrrriiii, én szeretnék..."! Szóval már tudja hol a határ, igaz néha-néha még átlépi. Bezzeg, ha az apjával van, vagy az anyjával, akkor aztán minden felborul, mert ugye mindent szabad. Hiába tanítom meg, erre-arra, abban a pillanatban, hogy jön a szülő visszaváltozik, egy kibaszottul utálatos kis seggdugasszá. Olyankor agyon tudnám vágni!!!!!

Na azért néha baromi édi, tegnap pl elénekelte a Boldog szülinapot angolul, meg németül, meg franciául (ami tuti, hogy csak hablaty volt, de édi tőle), én meg elénekeltem neki magyarul. Néz, azt mondja mégegyszer, és másodszorra már énekelte velem. Azt hittem megzabálom, utána anyukának is elénekelte, és majdnem hibátlanul. Tök örültem neki!!! :-)

A kicsi meg baromi taknyos, sose gondoltam volna, hogy én valaha más gyerek orrát fogom törölgetni, és hogy a zsebeim nem a saját pézsémmel lesznek tele! Komolyan anyu, tényleg ovonő képzőbe kellett volna mennem! Igaz még nem késő, hmmmm???? :-)

Ja ma, ahova szoktunk járni játszzótér, azt ellepték az ovisok. Szóval itt egy csoportban van 8 gyerek, 2 ovónénivel. Nem rossz, mi?! Hozzák őket egy utánfutóval (nem vicc!!), két pad van rajta, középen, mint a hullámvasúton, ilyen lehúzható kis tartóka, és úgy húzzák őket az ovónénik. Baromi vicces! :-)
Na szóval tele volt gyerekkel a játszótér. Ovónénik beültek a kis napozószékükkel (magukkal hozták) a sarokba, gyerek meg játszon. Annyira leszarták őket!!!! Jöttek sorra hozzám játszani, annyi gyereknevet megjegyeztem a végére... Csak úgy odakiáltottak," Dóri, gyereee!!"én meg mentem... Töröltem az orrukat (azt se csinálták meg), ha leestek vígasztaltam, stb. Frankón le se szarták őket! Ha bőgött valamelyik, csak odaszóltak, hogy "ne színészkedj"... Ennyit az ovónőkről, én biztos nem ilyen lennék! Ja, meg volt egy fiatal ovóbácsi is, annyira röhögtem. Na, ő mondjuk játszott a gyerekekkel, a kislányokkal! :-)

Tegnap kijött rajtam a napalergia, Julia megállapította. :-) Ő olyan hipohonder, mint te Ivett! :-)
Szóval Kathrin vett nekem kalcium tablettákat, Julia meg adott krémet, Leo meg elment éjfélkor Julianak meg nekem fagyit venni, a két betegnek (ugye Julianak törött a lába, nekem meg a hülye kiütések). Vett mindkettőnknek vaníliafagyit, eperöntettel, meg fincsi ostyákkal, nagyon finom volt!
Remélem hamar elmúlik ez a hülye napizé, mert baromira viszket, és nem vakarhatom! Mindenhol, ahol ért nap (lábam, karom, mellkasom) totál vörös, és kiütéses, nem valami szép látvány!

Ja, meg mindenhol ilyen szálló virágok vannak, valami fehér izé, és úgy begyulladt a szemem, hogy nem merek kontaktlencsét hordani, totál piros, és zöld izé folyik belőle. Még jó, hogy nem zöld a szeme, mert akkor be lennék sz...rva... :-)

Na, azt még nem is írtam, mekkora fociláz van mindenhol. Ezek nagyon odavannak, hogy németek. Egy csomó kocsin van német zászló, és frankón lobog utánuk, van amelyiken több is, mint egy lakodalmas autó, csak tele német zászlóval. Marha sok ember, már most mezekben, Deutschlan felirítú pólókban, gatyákban, sapkákban, mindenben na! Röhej! Bár lehet, ha a magyarjaink ilyen jók lennének, mi is ezt csinálánk! Olyan kár, hogy nem 2006-ban voltam itt, vagy, hogy nem itt van most a VB!!!!!! Kathrin mesélte, hogy elképzelni se tudom mi volt itt akkor, millió ember, mindeki mezekbe öltözve, minden börszín,ami ugye most is van, csak akkor ez sokkal több volt. Már kinéztem a helyet, ahol fogom nézni. A Kreuzberg strassen van az "olasz főhadiszállás", tuti oda megyek majd. Annyira nincs is messze innen az Eisenacherstrassétól! (Azért írom ki az utcaneveket, hátha meg akarjátok nézni google mapsen). Még jó, hogy elhoztam magammal az olasz mezem (remélem még beleférek:-))!

Ma elég korán végeztem, mert Yukinak (a kvartettből, koreai amúgy, és baromi kedves) programja van délutánra, így csak 10-től volt 2-ig próba. Így Kathrinék elmentek AnnaMagdalenához, én meg maradtam. Ki nem állhatom a kislányát, elkényeztetett kis seggdugasz. Ugyanaz mint Noemi, csak milliószor durvábba! Legaább nyugiba vagyok. Leo a könyvtárban, Julia a tv-nél dolgozik, így egyedül lehetek egy kicsit legalább.

Elterveztem erre a délutánra egy csomó mindent, de nem fogom megcsinálni az tuti a felét se.
El akartam menni a Budapester strassera megnézni, mi van ott magyar, de olyan lusta vagyok, igaz csak 1 km, de akkor is, már megfürödtem, meg napszemcsi nélkül nem megyek ki ilyen erős napsütésbe ezzel a szemmel. Majd legközelebb! Meg megakartam nézni a Motzstrassen a turikat, de most az is kimarad. Szerintem rakok inkább képeket a picasámra, ha mégse, akkor bocs, lusta voltam... :-)

Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése