2010. június 5., szombat

Rulle: mezítlábas nap :-) nekem már csak 64

Szóval ma "rulléztam"... :-)
Nagyon klassz volt, napoztunk, lábat lógattunk a medencében, elmentünk Jule musical próbájára, vagy mire...

Szóval bereggeliztem, irány Rulle. Mikor odaértem már pancsoltak a medencében, én is gyorsan cipőt le, irány láblógatás. Mivel Ildi déltől szabad volt, így elmentünk az erdőn át (!) egy sörkertbe, megebédeltünk, én ittam egy sört, oszt vissza. Ebben a sörkertben van egy csomó ilyen magas játék, hogy biztosító kötéllel lehet fennt mászkálni, meg "repülni", na én oda biztos nem megyek fel! Ja, és egész nap mezítláb voltunk, ezek a barom németek meg csak néztek, de nem érdekel, jól esett, mondjuk jó fekete lett a talpam. :-)

Játszottunk még a Juleval, meg kifeküdtünk napozni. Ott volt Antje anyukája, Jule, Antje, Lydia és Marcus (a szomszédok). Beszélgettünk, kávézgattunk, utánna elmentünk Jule próbájára. Iszonyat unalmas volt. Én nem értem, mi ilyen korban verseket szavaltunk, ezeknek meg van egy mondta, amit nem is tud megjegyezni. Ráadásul állnak jelmezben a szinpadon egy órát tűző napsütésben. Hát basszus... Azért a magyar kölkök sokkal intelligensebbek, erre mindig rá kell jönnöm. Meg arra is, hogy így nem fogom a gyerekemet nevelni!

Vettünk fagyit Julenak, aztán vissza a házhoz. Ciara (szomszéd kiscsaj) nagyon aranyos volt, amikor meglátott a fagyizoban, felkiálltott, hogy Doriiiiiiiiii! :-) Tök örült nekem, meg én is, hogy ilyen édesen fogad. :-)

Na, utánna még beszélgettünk, Ildi pakolászott mert holnap megy haza, aztán fel a buszra, és jöttem.

Azért kicsit szar, hogy ő megy haza, én meg még nem! Nem akartam neki mondani, mert én ugye kemény gyerek vagyok, nem szomorkodom, de na, azért szar...

De nemsokára én is megyek haza, pontosan: 64 nap múlva, ha minden igaz!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése