2010. június 23., szerda

minden ami lemaradt

Hú, most nézem, jó régen nem írtam. Azt sem tudom mi történt, de gyanítom a szokásos semmi.
Na nézzük csak:

A hétvégén mégsem voltam sehol, mert begyulladt ismét a szemem, de vettem a gyógyszertárban egy jó szemcseppet, és már minden oké. A családdal is skypoltam kb. 2 órát, az nagyon jó volt, de gondolom a végére már meguntak.
Vásárolni is voltam, nem költöttem sokat, de így is vettem egy-pár cuccot. I libe dich: H&M! :-)
Aztán a héten is ment minden normálisan, délelőttönként Yael altató séta, ebéd főzés, aztán városban császkálás. Amúgy nagyon élvezem, hogy minden nap felfedezek valami újat Osnabrückben, sosem megyek ugyanazon az útvonalon, így találok mindig valamit, amit megérte keresni! :-)

Noemivel sütöttünk hétvégén gyümölcstortát, nagyon finom lett, hamar be is nyomtuk, pedig elég nagy adagot csináltunk. AMúgy mindig ájuldoznak milyen baromi jól főzök, pedig csak azt dobom össze, ami a hűtőben van és fél óra alatt kész. Látnák akkor, hogy anyu, meg mami hogy tud főzni... :-)

Daniel egyik este odanyom a kezembe 5000 forintot, hogy maradt Magyarországról, és mivel mostanában nem megy, meg nem érdemes beváltani rakjam csak el, mert úgyis csak eltűnne ebben a házban. Mondom ne hülyéskedj már ez pénz, váltasd be. Aztán erősködik, de hát ez milyen kevés, kiröhögnék a bankban. Na mindegy addig noszogattuk a másikat, még a végén el nem rakta. Tudom tudom, én is elrakhattam volna, de akkor sem éreztem úgy, hogy ez így illik. Jó, oké 5000 forintról van szó, de hát az se olyan kevés pénz!

Ma voltunk a nyelvsuliban, írtam egy tesztet, ez alapján mondják majd meg melyik csoportba tartozok. Van 3, az első csoport (A1), ahol olyanok vannak, akik egy kukkot sem tudnak, a második (B1) akik már tudnak, de a nyelvtan még döcög (szerintem ez való nekem), a harmadik (C1) szerintem a nyelvizsgára kacsintóknak való. Volt a tesztnek olyan része, amit gyorsan kapásból jött, de volt olyan is, ami megizzasztott. De nem bánom, ha a legkisebb csoportba is kerülök, ez nem minősít engem, legalább is nem veszem annak. Mert mégiscsak más itt kinnt az alapokról kezdeni, mint otthon. De szerintem meglesz a második szint. Majd meglátjuk. Az órák hetente 3 este 6-9-ig lesznek, és 175 euróba kerül. Az első óra október elsején lesz. Nem tudom a pénzből mennyit áll a család, de nem kötelesek fizetni, csak ha akarják. Meg kell ezt még beszélni. De nagyon várom, hogy kezdődjön, jó lenne sok más nemzetiségű embert megismerni, talán barátságot is kötni, és sok meghívást bezsebelni persze. :-)

Utána elmentünk vásárolni, Kathrin belevette magát, én meg a kölkök után rohangáltam, de azért élveztem, mindig kikéri a véleményem. És most is vett olyan ruhákat, amiket én is a héten, de persze előtte megkérdezte nem baj-e? Mondom persze, hogy nem, ha tetszik neki miért ne?!
Ja, vasárnap megyek Münsterbe az Au Pair találkozóra, és megvették nekem a vonat jegyet, nem engedik, hogy kifizessem, ez nagyon kedves tőlük! :-)

Ildi is végre visszajött, hozott nekem cigit, Balaton szeletet, meg újságokat! Örültem nekik nagyon. És úgy beszéltük meg, hogy itt alszik szombaton, és együtt vonatozunk vasárnap Münsterbe. Ha együtt megyünk akkor csak jó lehet! :-)

Most mennem kell, egy pucér kis fenevad dörömből az ajtómon, hogy "Dóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóriiiiiiiiiiiii, kész a vacsi, gyere!" :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése