2010. június 12., szombat

nyugis péntek, zsúfolt szombat

Péntek:
Már nagyon végét jártam, csak magamban imádkoztam, hogy teljen már el ez a hét...
Eléggé ki voltam a napallergia miatt, szegény gyerekekkel is elég nyűgös voltam, de csak eltelt a délelőtt.
Délután meg jött a felmentőcsapatom! :-)
Elmentünk Daliaval (Daniel testvére), a barátjával Alexissel (félig görög, félig német, de az USA-ban dolgozik, ahogy Dalia is), és Juliaval. Úgy elvoltunk, hogy egészen este 6-ig ottvoltunk az étteremben. Megnéztük a nyitó meccset is, szóval nagyon klassz volt. Utána megnéztük Inbal nagyszülők új lakását. Alexis nagyon jó fej volt, sokat nevettünk. Dalia meg megígérte, hogy hoz nekem Columbia Egyetemes melegítőt, meg pólót, sapkát bögrét. Mert ő ott tanít az egytemen németet. Mondtam neki, hogy Harvardosat akarok, de azt mondta, hogy az kb. onnan 500 km, de szívesen hoz nekem Columbiásat. Szóval karácsonyra már lesz, tök kedves tőle! :-)
Aztán haza, csináltam egy kilo rizsből (komolyan!!!) tejberízst, meg is ették mindet. :-)

Ma reggel már tele volt az utca, meg a környék pavilonokkal, meleg-leszbi felvonulókkal. Jó sok érdekes ember volt, pl. marha sok pasi beöltözött Lady Gaga-nak, csináltam sok képet, majd felrakokm holnap. Sétáltam is egyet a gyerekekkel, addig Kathrin tudott még gyakorolni az esti koncertre.
És ebédre ettünk LÁNGOSt!!!!!! Ki volt írva, hogy "ungarische Spezialität", de egyik pasi se beszélt magyarul, de ettül függetlenül nagyon finom volt. Csodálkoztak, hogy foghagymával, tejföllel és sattal kérem, mert csak olyanok voltak, hogy pl. ananász sonkával feltétnek. Na mindegy, megcsinálták nekem, és mindegyőnk benyomott egy jó nagyot, még Noemi is! :-)

Irány a vonat, 2 óra volt csak az út, de totál tele volt a vonat, szóval nem volt egyszerű!
Lepakoltunk a hotelben, Kathrin már ment is a koncertre, fél 10-re ért vissza, de jól elvoltunk a kölykökkel. Elmentünk vacsizni a Mekibe, meg utána fagyizni. Igaz nincs valami jó idő, de nem hiszem, hogy bajuk lesz a fagyitól. Na, legalább is remélem, hogy nem!! :-)

Töltök majd fel képeket a picasara, de majd csak holnap, mert itt a hotelben nem valami gyors a net. Ja, és a fesztivál fizeti a szobánkat, így most tényleg pofátlanul ehetek-ihatok a minibárból!!!!!!! :-)))))

Holnap írok bővebben, most fáradt vagyok!

Ja, meg beszéltem az otthoniakkal, megint nagyon örültem, szeretlek titeket!!!
Pusziiii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése