2010. június 10., csütörtök

foci láz még mindig, napallergia, cülinapot, buzi felvonulás

A tegnapit folytatva, ma überelték a foci rajongók. Képzeljetek el egy álomszép Lexus terepjárót, hátul sötétített üvegekkel, természetesen feketében...és két baromi nagy zászló lóg a két oldalán, belül a visszapillantón fekete-piros-narancs virágfűzér (de baromi nagy), az oldalsó visszapillantókon meg zokni (nem tudok jobb szót rá) figyel. Hát iszonyú kiábrándító volt, szegény gyönyörű Lexus így elcsúfítva. Amúgy ma láttam az utca takarító kocsin, és a szemetes kocsin is óriás zászlókat. Nagyon odavannak! :-)

Na, a szemem már majdnem teljesen ép, a napallergiám meg terjed. Nem viccelek, már az egész karom a lábfejem, a mellkasom vörös, és hólyagos, viszket, meg fáj egyszerre. Kathrin megunta, hogy csak csúnyabb lesz, így reggel előbb kellett indulni, és frankón nagybevásárlás volt a gyógyszertárban, a meglévő kalciumomon kívül vett még kalcium pezsgőtablettát, gyógyszert, meg krémet is. Nem engedte, hogy kifizessem, pedig otthagyott 40 eurot! Remélem ettől jobb lesz!

Ma is hosszú gatyában, meg két pólóban voltam. Persze Yael össze-vissza vakargatott. Nem tud úgy elaludni, ha a feje nem ér a bőrömhöz. Addig húzkodja, tépegeti a pólóimat, amíg oda nem jut ahova akar. Közben meg vakargat, ami baromira fáj! De hát nem tudok vele mit csinálni.

Ma nagyon aranyosak voltak a kölkök, mondtam nekik, hogy beteg vagyok, és hagyjanak békén, és tök szépen eljátszottak egyedül. :-) Igaz délelőtt megszenvedtem...nagyon meleg volt, és Yael össze-vissza ásítgatott, de nem akart elaludni. Na, nagy nehezen elaludt. Erre Noemi, hogy neki nagyvécézni kell. Na összepakoltam mindent, elindultunk. 20 milliószor megkérdeztem. "biztos kell"? "Biztos, biztos". Talántunk egy wc-t, erre "háááát Dóri én nem értem miért nem jön". Naná csak az volt baja, hogy nem foglalkoztam vele. Húúú, de nagyon felhúztam magam, hogy ezért lótottunk-futottunk annyira gyorsan.

De délután megint mondtam, na most tényleg hagyj, mert nincs erőm semmihez. Eljátszogatott, aztán odaszalad, azt mondja " Dóri, hallgasd csak: Boldog cccccülinapoooooot...". Olyan édi volt, emlékezett a dalra, persze c-vel énekelte, de akkor is tök édi volt tőle, hogy megjegyezte! :-)

Ja, azt még nem is írtam, hogy buzi felvonulás lesz hétvégén, és mivel eléggé a központban lakunk, így itt is lezárnak mindent. Már nagyon nagy a készülődés, kinnt állnak a pavilonok, és az átlagnál is több a homo. Kár, hogy én nem sokat látok majd belőle, pedig szívesen megnézném, biztos jó lesz!

Most elmentek Daliahoz (Daniel huga), nekem nem volt erőm, így hazajöttem. Amúgy tök büszke vagyok magamra, hogy tudom már a tömegközlekedést használni Belrinben. Kathrin adott 10 eurot, hogy vegyek valami vacsit. Szóval ezt vettem: egy cigi, egy sör, meg egy tortilla chips. Na ja, tudom, tudom chipsszel fogyózni? De mivel bio, és nincs benne olaj, azzal álltatom magam, hogy ez csak jó nekem. Na mindegy is, mert Leo most főz nekem vacsit(nem tudom mi lesz, valami vega kaja, gondolom tészta, mert mindig azt csinál :-)), meg hívtak magukkal bulizni, de nincs erőm...
Szóval eszek, oszt alszok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése