2010. június 1., kedd

nap rutin,Hilton, Inbal család

A mai nap simaliba volt, mégis hulla vagyok.

Reggel jött nagymama (továbbiakban Helga, kérte, hogy tegezzem, 70 éves, de letagathatna egy 20-ast minimum), hogy akkor itt marad végig segíteni. Yaeli nyűgös volt, így elvittem sétálni, 10 perc után már aludt is, addig bolyongtam, amíg ki nem lyukadtam a Potsdamer Platz-on, ami iszonyat gyönyörű, és tele van szuper üzletekkel. Bementem egy szuvenír boltba is, annyi hülyeséget lehet venni. Lehet onnan kapjátok majd az ajándékaitokat. :-)

Délután meg elmentünk kávézni, Helga hívott meg, amíg a próba tartott. Nagyon kedves volt végig, tervezgettük, hogy mit nézek majd meg Párizsba, ha megyünk hozzájuk. Tök jó, hogy lesz rá 2 hetem is. Mondta, hogy nyugodtan csináljak egy tervet, mert ők is ott lesznek, és nem kell sokat a gyerekkel lennem. yuhhhéééééé :-)

Próba vége, vissza, befeküdtem megint a Princessin Lillifee habfürdőbe, annnnnyira jó volt megint, csak ellazultam egy órácskára. Utána próbáltam aludni, de jött haza Julia, és inkább vele voltam. Szegénynek mára ígérték be, hogy leveszik a gipszet, de még két hetet ráhúztak neki.
Jött az anyukája is, Serena, akinek be nem áll a szája, baromi nehéz követni, egy csomószor visszakérdeztem, hogy tessék? Mivel ők elég délen laknak, teljesen más a kiejtése is, szóval nehéz vele beszélgetni, de nagyon aranyos. Meghívott hozzájuk, ha van kedvem egy hétre. Hát kedvem az van, mondtam, hogy viszem az anyukámat meg az apukámat is. Azt mondta jó ötlet, majd menjünk októberben, és mehetünk az October Fest-re. Megdumáltuk!!!! :-)

Ja, mivel Helga meghívott vacsorára, így nem kellett kiharcolnom a Hilton látogatást, hanem magától jött. :-)
Szóval kicsíptem magam, és mentünk vacsizni. Hát kívülről nem nagy szám, de anyám belülről milyen gyönyörűűű...Annyira nem is drága, az én kajám volt 20 euro azt hiszem. Mivel nagyon kevés lehetőség volt (nem is értem miért), így rántott húst ettem, krumplisalátával. Tudom, tudom, azt otthon is lehet enni, de basszus, itt ezek nem csinálnak, és már nem ettem 2 hónapja rántotthúst, szar ám, na! :-) Meg ittam egy pohár nagyon fincsi fehér bort.
Találkoztam Daniel apukájával is, Eliahuval, nagyon aranyos, azt mondja nekem magyarul: "igazamvan", meg hogy "jöttem az órájára tanár úr". Na hogy ezeket hol tanulta meg....de vicces volt. :-)
Itt volt Dalia is, Daniel húga. Ő New Yorkban lakik, az egyetemen tanít németet, meg írja a disszertációját is, csak nyaranta jön haza, vagyis Berlinben, mert Párizsba csak pár hétre megy. Ő annnnnyira aranyos!!!! Sokat nevettünk, tényleg baromi kedves. Na ő speciel nem hívott meg New Yorkba, de még dolgozom az ügyön. :-)

Holnap fél 9-kor indul a vonatunk Mainzbe, 5 óra az út. A taxi jön fél8-ra, ami azt jelenti, hogy fél 7-kor kelek, ami azt jelenti.........Jó éjszakát!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése