2010. június 3., csütörtök

irány Mainz, irány Osnabrück

Mivel nem volt net a hotelben, így csak most írok. Vagyis volt, csak jó drága. A hallban néztem csak meg az emailjeimet tegnap, oszt ennyi.

Na szóval, vonatoztunk Frankfurtig 4 órát, onnan Mainzig még egyet. Viszonylag tűrhető volt az út. Egy kabinban ültük Margaretaval, meg Shellye-vel, meg Franzival. A fiúk meg egy másikban. De ha megkérdeznek előtte, biztos hogy én is szívesebben ültem volna a másikba. :-)
jöttek Eric zenésztársai is. Chris, amerikai (elég viccesen beszél németül) nagybőgővel, Khelle (finn) szaxofonnal, és Michael a klarinéttal. Jobb volt így, mert tudtak segíteni a cuccokkal. Így is úgy vonultunk, mint egy vándorcirkus, mindenkinél volt minimum 20 táska. :-)
Amúgy Eric nyert valami elég nagy Jazz díjat, szóval ilyen "gratulálok koncert volt".

A hotel megint nagyon szép volt, és tök jó volt, hogy Franzi is jött Shelleyre vigyázni, mert így nem volt annyira unalmas nekem. 10-re értek vissza a hotelbe Margareta és Kathrin, utána Franzi átjött a szobámba (mert nekem dohányzó szobám volt), benyomtunk 2 üveg bort, meg beszélgettünk 2-ig. Tök jó volt, kitárgyaltuk, hogy Kathrin milyen hülye módon neveli a gyerekeit. Meg megkérdeztem tőle, hogy amikor kicsi volt, ő is csak heti egyszer fürdött-e. Azt mondta igen, de itt ez a normális. :-)

Visszafele is az út 4 óra volt, de baromi szar volt. Totál tele volt a vonat, valami ünnepnap van, így mindenki úgy döntött, hogy utazik. Én baromi fáradt voltam, próbáltam aludni, de egy-két kezecske mindig letaperolta a lábam, mert naná, hogy velem akarnak játszani...
Szóval most hullafáradtan döglődök, és sört iszok...tudom, csak fél öt, de baromira megérdemlem!!!!!!

Holnap megyek Rulléba Ildihez, mert vasárnap repül haza, és búcsúzkodunk egy kicsit.

Azt hiszem lefekszem aludni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése