2010. június 1., kedd

taxizás, mozi: SZEX AND THE CITY

Hááát, a tegnapi nap elég zsúfolt volt.
Kezdődött azzal, hogy egész este szakadt az eső, és reggel is. Így a gyerekekkel nincs valami sok lehetőség, mondtam Kathrinnak, hogy bemetrózunk a belvárosba, ott tudok több játszóházat, ami fedett. Na, az úgy nem lesz jó, mert nehéz a babakocsival, menjetek taxival.
Jó, akkor taxi. Rendelt egyet, becuccoltam a gyerekeket, mondtam, hogy akkor Wilhelmsdorfer Strasse, bitte. Az hol van? Basszus, elmondtam, hogy Charlottenburg (a kerület neve, vagy mi), oké, tudom. De közben még kérdezgetett, hogy merre, hát mondom fogalmam sincs, érthető módon metróról nem valami jó a rálátás az utcákra. :-)
Elmesélte az egész életét, meg kérdezgetett megállás nélkül, ja török volt a pasi. Itt szinte az összes taxisofőr külföldi.
Nagynehez odaértünk, fizettem (13 euro), gyerekeket játszóházba, egy óra múlva kitálta Noemi, hogy éhes, akkor vegyünk enni. Kiértünk, nem kellett 5perc, már aludt, kicsi egy fél órával később. Beültem az Árkádba, kölykök aludtak, én meg teázgattam. Végigaludtak 2 órát, szóval tök jó volt. Hamar elment az idő, mert egykor már indulni akartam, felhívtam anyukát, hogy megy ez metróval is, na oké, akkor gyertek metróval.

Addigra felébredtek, vettem nekik croassoint, hazametróztunk. Csináltam ebédet, jött a nagymami is, Kathrint meg hívta Ali, hogy újra kéne venni egy darabot. Szóval irány a Stúdió, mi maradtunk.
Ja, Helgaval (nagymami9 megbeszéltem, hogy ha Párizsban leszünk, akkor kivisz Disney Landba kocsival, és lesz egy egész napom ott!!!!! Már alig várom!!!

Elmentem a boltba a kicsivel, el is aludt, visszaértem Leo épp csinálta a vacsit, mondta, hogy nekem is csinál, egyek. Hát természetesen tészta volt. Ők Juliaval vegák, tehát mindig szinte tésztát esznek. Amúgy a gyerek ha elalszik, akkor nem tudok vele normálisan leülni, mert akkor tuti felébred, tehát vagyok mászkálok, vagy szinte fekszek. Most lefeküdtem a kanapéra, laptop a karfán, és így elvoltam. Gyerek felébredt, anyuka haza. Mondta, hogy mivel én úgy is moziba megyek, ő akkor elmennek a Hiltonba vacsizni. Na oké. Amúgy mellékesen megjegyzem, néha mehetnének akkor is a Hiltonba, amikor én is tudok menni, mert megnézném!

Szóval Juliaval, meg Leoval maradtunk, és élveztük a csendet, miközben vacsizuznk.
Megtárgyaltuk, hogy milyen jó, hogy lemondott az elnökük, igaz nem értettem mindent, hogy miért mondott le, túl sok volt a bonyolult szó. Meg mondták, hogy nem tudják elképzelni, hogy bírom elviselni Noemit a visításával, mert ők egy nap után már kivannak. Hát mondom, nevelem, nevelm, de néha legszívesebben fejbelőném. :-)

Utánna kerestünk mozit, megjöttek Julia szülei, így tudtuk kocsival menni. Egy kicsi moziba mentünk itt a közelben, elég olcsó is volt. Öt és fél euro volt a jegy, vettem még egy sört, meg M &M-et, amit M und M-nek kell itt mondani. Hát jót röhögtem, elképzeltem, hogy otthon azt mondanánk, M és M-et kérek! :-)))))
Szóval a film marha jó volt, sokkal jobb, mint az első. Annyit nevettem.... Csak hát félrenéztük, mert német helyett agolul szólt a film. Sebaj, meglepő módon sokat értettem, magamon is csodálkoztam mennyit! :-) Amúgy itt alap, hogy minden német perfekt angolból.
Amit meg nem értettem, azt a képek elmesélték. :-)

Csak sajna sok volt a sör, mert már itthon is ittam, így 1 órát ültem a moziban 1 liter sörrel a hasamban, és már muszáj volt kimenni. Mondtam Julianak, hogy lehet nem ide ülök vissza, mert én is utálom azt, aki film közben feláll, én meg nem látok. De hát ha kellett, kellett.
Szóval egy nagyon jó este volt, a film is szuper volt, Julia és Leo is, mint mindig.

De azért megnézem ég egyszer németül is, meg otthon magyarul is mindenképpen!
Megyek, mindjárt fennvannak a fenevadak! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése