2010. június 4., péntek

meló, hajfestés, fagyizás

Na ma úgy sikerült, hogy sehogyse sikerült... Ejj, de szép magyar mondat lett ez! :-)

Szóval nem mentem Rulleba, helyette jött Ildi. Nem volt szabadnapom, helyette Yaeleztem, meg mostam, főztem.
Tegnap este anyuka még benyögi, hogy ráérek ám 9-kor kelni, mert viszi a gyereket orvoshoz. Nem szóltam semmit, csak magamban: minek keljek kilenckor, ha szabadnapom van?!
Sebaj, kibírom. Sétáltam 2 órát a picivel, megvettem a DM-ben a hajfestékem (mert kitaláltam, hogy ma befestem a hajam), meg vettem salit, meg szemeteszsákot a Nettoban.
Főztem gyorsan tésztát, mert Kathrin már megcsinálta a spagetti szószt, direkt az én kedvemért, tudja, hogy imádom.

Aztán nekiálltunk hajat festeni. Elég vicces volt, összekentük úgy a fürdőszobát, hogy még a csempe a falon, meg az ajtó is totál festékpöttyös volt. Én festettem elől, Kathrin meg hátul. De nagyon klassz lett! Két oldalt vörös melírt is raktunk bele. Eredetileg lilát akartam, de nem volt. Amikor megszárítottam csak kiálltunk a teraszra tükörrel, és csodáltuk. Baromi büszkék voltunk magunkra, mert mindekettőnknek ez volt az első otthoni hajfestés. :-)

Délután jött Ildi, hogy beszéljen MSN-en anyukájával, mert nekik most nincs net. Aztán bementünk fagyizni, én benyomtam 4 gombócot. :-) Utána Ildi szolizott, én meg megvártam kinnt. Odajön egy nagydarab feka csávó, köszön, én meg csak nézem mekkora, aztán mivel nem köszöntem vissza, ment tovább. Ja, most ilyen Afrika 2010 hét van, szóval tele van a város feka pasikkal, de semmi a szebbik fajtából sajna.

Hazajöttem, vacsiztam, kicsit még beszélgettünk Kathrinnal, meg csodálgattuk a délutáni remekművet. :-) Nagyon vicces volt, jövök be, beszélek hozzá, és nem válszol, mondom tovább nem válaszol, erre megfordul, ugrik egyet, és akkor láttam, hogy fülhallgató van rajta. Az a szokása, hogy úgy pakolgat a lakásban, hogy közben hallgatja a Szex és New York részeket, hát haláli volt. :-)

Holnap megyek Rulleba, mostmár biztos. És holnap legalább 10-ig alszok!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése