2010. június 9., szerda

mindig beteg, baromi meleg, magyar konyha, Carolles

Jobb a szemem, szarabb az allergiám! :-)
Szóval látni látok, nem is folyik, csak piros, de ezt javulásnak veszem. A kontaktlencsém kidobtam, még szerencse, hogy holnap jár le! Az allergiám meg tényleg szarabb, viszketek, mint egy bolhás kutya :-). Be is dagadt, igaz szedem a gyógyszert, meg kenegetem, de majd csak jobb lesz. Julia rám szólt, hogy hosszú gatya, hosszú ujjú. Szóval rendesen beöltöztem ma. Majd' megdöglöttem!

Baromi meleg volt ma, erős napsütéssel, meg nagyon száraz levegővel. Az egyik játszótéren megnyitottak a szökőkutat, szóval ott pancsoltak ma a kölkök. De nagyon édik voltak ma mindketten, igaz így is hulla vagyok. Yael folyton "mamának-anyának" hív, Kathrin meg szinte mérgesen rászól mindig, hogy ő nem az anyád, én vagyok! Mindegy, én csak nevetek rajta. De hát ha velem többet van a gyerek, szerintem ez természetes. Ma is 10-től voltam velük este 6-ig. Szóval érthető, hogy azt hiszi én vagyok az anyja. Azért vicces! :-)

Ja, tegnap hazaértek Anna Magdalenától, kapott Noemi egy csomó ruhát, frankón két baromi nagy szatyorral, és este 10-kor még divatbemutatózott nekem. Baromi édi volt, mindig kereste, hogy melyik szoknyához melyik blúz illik, meg totyogott még a cipőmben. Azt hittem megzabálom!!! :-) Csak ültünk Juliaval a földön, és néztünk ahogy vágja a pózokat!! :-)

Ma csináltam nekik lecsót, nagyon jól sikerült. Nem gondoltam, hogy így eszik majd. Szegény Leo elég későn ért haza, így neki most nem sok jutott, de megdícsért ő is. Julia büszkén mondta, hogy neki a kedvence a magyar konyha, és már van 4 receptje. Azt hozzá tenném, hogy rakott krumpli (nekik kolbász nélkül csináltam, mert vegák), tejberízs (szerinte az enyém a legfinomabb),palacsinta (amit minden héten kell csinálnom) és lecsó. Na hát ezek alapján kedvence a magyar konyha. :-) Sebaj, azért tök jól esik, hogy így ízlik nekik, amit csinálok!

Holnap megint hosszú nap lesz, de alig várom már, hogy vége legyen a hétnek, mert utána csak a pihi jön, a napi 3 óra munkával. Vagyis annyi se, mert olyankor 10-kor elindulok sétálni Yaellel, elalszik délig, akkor haza, ebédet csinálni, 1-kor meg már szabad vagyok.
Ja, ma megnéztük, hogy hova megyünk nyaralni, íme egy kép róla (Carolleas, Normandia, Franciaország):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése