2010. május 3., hétfő

Hallottatok már denevért visítani?

De most komolyan: hallottatok már denevért visítnai? Na, mert a denevér visítása semmi, az én kölkömhöz képest! Basszus, ELVISELHETETLEN!!! Vagy inkább a disznó, akit épp levágnak. Na jó, ez nem volt szép hasonlat, de ennél pontosabban nem tudom szemléltetni.
Nem szól rá se az anyja, se az apja.
Ha megeszik egy zacskó kekszet, ledobja a földre (hogy majd az anyja összeszedi) és már visít (bocs, nincs jobb szó rá) a következő zacskóért. Na, hát ha velem van kettesben, akkor aztán visíthat, én ugyan nem vagyok a kis rabszolgája.
Ma vele voltam kb. 2 órát, és lerendezett kb. 10 hisztirohamot.
Pl. Rohan a négysávosba, félrerántom, mielőtt lelépne a kocsik közé, és visít, hogy bántom. Utána anyuka berakja a babakocsiba, hogy ne szaladjon a kocsiknak, és visít.
Szomjas visít.
Éhes visít.
De úgy ám, hogy elösször visít, aztán 10 perc elteltével követel inni. Komolyan nem lehet elviselni!!!
Na, de jót is: a Benchben tök nagy leárazás van, holnap jön Ildi, és irány a shopping. Ja, ha nem ismernétek a márkát, szerintem otthon még nincs, de itt nagyon népszerű sportmárka, és nagyon drága is. Ja, meg erről jut eszembe, találtam egy outletet, ahol luxusmárkák vannak. Elég baráti árakon. Talán valamit ott is nézek.
Most pedig jöhet a tortillam, a Herforderem, és a True Blood...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése