2010. május 2., vasárnap

gyorsan egy hétről

Régen írtam, tudom, tudom, bocsi...
Beteg voltam, 3 napig csak feküdtem, szóval nem történt semmi. Kathrin nagyon kedves volt, hozott nekem levest, meg teát is az ágyba. El voltam kényeztetve.
Aztán még hét elején mondtam nekik, hogy lesz Antje szülinapi bulija, és de jó lenne elmenni, de sajnos pénteken lesz. Gondolkodtak, gondolkodtak, és benyögik: ha nem félsz egyedül vonatozni, akkor menj el nyugodtan. Mondom naná, hogy megyek!
Eredeti terv az volt, hogy én, Noemi, és Daniel kocsival megyünk Frankfurtba, valami rokongyerek keresztelőjére. Anyuka a kicsivel meg megy vonattal Osnabrückbe. Ugye kicsi a kocsi, és nem férünk el mindanyian benne. De örültek, hogy "lerázhattak", mert így Kathrin is el tudott menni Frankfurtba, én meg ugye haza a partyra.
Szóval vonatoztam 6 órát, kétszer át kellett szállni Hollandiában, de ment minden, marha büszke is voltam magamra! :-)
A vasúton fogtam egy taxit, elég olcsón haza is vitt. Gyors zuhi, smink, új ruci, séró, és már mentem is Rulleba. Olyan jó volt végre látni Ildit!!!!!! Antjénak még Antwerpenben vettem egy doboznyi belga csokit, azt vittem ajándékba. Remélem örült neki, nem tudom egy kicsit fura volt egész este velem. Fene tudja, pedig ő hívott meg. A férje annál rendesebb volt, tök jól elbeszélgettünk, meg kipróbáltuk Ildi apukájának a pálinkáját. Hát mondanom se kell, nem bírta Holger se, meg a tesója se. Én azért ittam párat, meg Ildi is. 3-ig kinnt voltam, jókat beszékgettünk, meg ettünk.
Másnap jöttünk Osnabrückbe, Holger elhozott minket, Ildi ittaludt. Filmeztünk, meg döglöttünk egész nap. Nem rég kísértem ki a buszra.
Inbal család meg lassan szállingózik, 9 körülre ígérték magukat. Holnap meg kezdődik megint egy hosszú, unalmas hét...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése