2010. május 4., kedd

Jó estét, Jó szurkolást!

Ma nagyon hideg volt, nagyon, eső is szitált, semmi napsütés. De
Yaeli baby nagyon jó kislány volt. Végig aludta a délelőttöt, így én azt csináltam amit akartam.
Mire a Strabucksba értem, már aludt, mint egy kis angyal. :-)
Vittem magammal könyvet is, hogy amíg alszik, és iszogatom a kávém, addig tudjak tanulni. Na, hát ez nem sikerült.( A pici ugye rajtam alszik a tragetuch-ban.) Yael a kis fejét befészkelte a nyakamba, így lefelé nem igazán tudtam nézni, a könyv meg túl nehéz volt ahhoz, hogy felemelve tanuljak. De édi volt nagyon. :-)
Ma főztem is nekik, vagyis csináltam rakott krumplit, mert azt nagyon imádják, hát készítettem 2 jénaival, mert csak két picit találtam, de benyomták mindent, szóval megy nekem ez a főzés dolog. :-)
Ildi nem jött ma, mert Antje tornázni megy, így holnap ejtjük meg a shopping körutat, vagyis csak ő. Nagyon mérges lesz rám, az tuti, mert én ma voltam vásárolni.
A Benchben vettem egy pólót, meg egy Nike pulcsit. Utána voltam egy másik üzleteben is, egy outlet lehet, mert nagyon olcsón vannak a cuccok. Azt hiszem ide fogok mindig járni vásárolni.
3 emelet, csupa csupa kedvenc márka, nekem való!
Megyek, kész a vacsi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése