2010. május 29., szombat

beteg, újra Berlin

Tudom, tudom régen írtam.
Nagyon semmi különös nem történt, attól eltekintve, hogy beteg voltam. Pénteken úgy volt, hogy dolgozok délelőtt, mert csütörtökön kellett volna délután, de jött Ildi és elmentünk fagyizni közösen Antjéval.
Szóval pénteken nem tudtam felkelni, kivéve, ha wc-re kellett mennem. Szóval szépen mondva, minden kijött belőlem, alul felül. :-)
Kathrin nagyon kedves volt, hozott nekem teát, meg puffasztott rízst, vagy hogy mondják...
Mondta, hogy ha nem leszek jobban, akkor csak szombaton utazunk. De összeszedtem magam, és irány Berlin. Azért a vonaton még szaladtam kétszer a mosdóba, ki is bőgtem magam rendesen ott. NAgyon rosszul voltam, gyenge is, fáradt is, de cipeltem hősiesen a cuccokat, és mire a lakásba értünk, csak kiterültem egy fotelban. Leo nagyon rendes volt, mert megcsinált mindent helyettem, bepakolta a cuccaimat, megcsinálta az ágyam, szóval tényleg nagyon kedves volt.
Ma aludhattam 11-ig, és tök jól ébredtem, még rá is tudtam gyújtani. Irány Ali stúdiója, ott voltunk 6-ig. Úgy ahogy volt erőm, enni még nem nagyon mertem, csak pufasztott rizst.
Holnap megint nem lesz egyszerű, de majd időben leírom.

De holnap a telefonálós nap, ha minden igaz, akkor 11-kor csörgök, már alig várom!!!! Lehet igaz, hogy a következő fizumból fel kéne tölteni a telefonom, mondjuk tudom, ha szólok, feltöltik, de hát mégiscsak haza telefonálok. Sebaj, max nem megyek egy manikűröshóz, amit már tervezek pár hete. :-) Viszont találtam itt egy pár jó fodrászt, elég jó áron. Gondolom, ha a homo környéken van a fodrász, akkor csak jó az ízlése is. Meglátjuk hogy lesz időm...

Most lett vége a Magyarország-Németország meccsnek, hát a várthoz képest végződött. :-)
Mivel egyedül vagyok, így nyugiba tudtam nézni. A gyerekek alszanak, Juliaék meg a fene tudja hol vannak. Így csak én, meg a söröm... :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése