2010. május 26., szerda

beteg gyerkőcök, shopping, VB

Ma korán keltem, gondoltam mindent megcsinálok gyorsan, mielőtt elszabadul a pokol, és fenn lesznek a gyerekek. :-)
De mindkét gyerek egész éjjel hányt, így mondta Kathrin feküdjek vissza nyugodtan. Hát nem feküdtem, megcsináltam a hajam, pakolgattam, fél 10-kor lementem. Láttam Kathrinon, hogy alig él, mondtam, hogy elviszem a kicsit sétálni, talán jót tesz neki a friss levegő, ő meg aludjon csak. Olyan hálás volt, megölelt, és már ment is aludni. A kicsi hamar elaludt a tragetuchban, így oda mentem, ahova akartam.
Találtam egy nagyon klassz parkot, ha holnap jó idő lesz, akkor viszek egy plédet, és kiülök olvasgatni, amíg Yael alszik.

Délután főztem ebédet, megint tejberizst akartak. Nem tudnak betelni vele, milyen jól csinálom. :-)
Megköszöntöttük Danielt, nekem is odaadták a képeslapot, hogy írjam alá, tudom hülyeség, de tök jól esett. :-)
Aztán jött Ildi, elmentünk vásárolni. Vettem egy nagyon klassz szandit a Schukay-ben, meg egy leggings-et a H&M-ben. Felöltöztem, és tartottam nekik egy rövid divatbemutatót. Mondta Noemi, hogy legközelebb majd együtt vegyük fel a farmerszoknyákat, és majd mindenki minket néz, milyen csinosak vagyunk. :-)
Yael már nem beteg, de Noemi még most is hányt. Szegényke elég falfehér, nem is tud nagyon enni.
Ráadásul az eső is, azt hiszem így nem lesz holnap fűben fetrengés. :-(

Pénteken utazunk Berlinbe, megint nem maradunk sokáig. Ráadásul ott lesznek Julia szülei is (Daniel nagybátyja, és nagynénje), így mindenki költözik másik szobába, kivéve én maradok az enyémben.

Furán hangzik, de most, hogy itt voltunk Osnabrückben már 6 napja, vágyódok már az utazásra. Tudom, tényleg hülyeség, mert ennyit még nem is voltunk egy helyen. kivéve Atwerpent. De jó lesz megint Berlinben, úgy szeretek ottlenni. Olyan jó az a város. Meg talán Leot rá tudom beszélni, hogy menjünk el valahova meccseket nézni.

Ja, tegnap találtam a közelben 2 sportkocsmát, kivolt írva, hogy a világbajnokság idején minden sör féláron. Tök jó, legalább már tudom hol nézni a meccseket. Csak még kell keresnem egy embert, aki eljön velem, vagy mehetek egyedül. Csak arra kell odafigyelnem nehogy ne a németeknek szurkoljak! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése