2010. május 30., vasárnap

rózsaszín fürdővíz :-), telefon haza, Szex and the City

Megint egyedül...imádom!!!!

Kathrin a stúdióban Alinál, a gyerekek az apjukkal elmentek a nagyszülőkhöz a Hiltonba, Julia a barátnőinél, Leo focizik, Julia szülei meg barátoknál.
Szóval 8-kor itt maradtam az üres házban. Kathrin mondta, hogy feküdjek be a kádba, öntsek a vízbe sok-sok Princessin Lillifee tusfürdőt (a gyerekeké, és rózsaszín lesz tőle a víz), mert milyen jó illata van, és puha lesz tőle a bőröm. Szóval befeküdtem a kádba egy fél órára tiszta rózsaszínben. De annyira jó volt, hogy biztos fürdők még a gyerekek tusfürdőjével. :-)

Ma délelőtt tudtam hazatelefonálni. Kathrin elment a gyerekekkel Inbal nagyszülőkhöz, Julia dolgozott (az utolsó előtti napja), a nagyszülők meg csavarogtak, csak Leo volt itthon, de ő is csak netezett.
Nagyon jó volt, tudtam beszélni mindenkivel, csak sajnos a mamával nem. De ezúton is köszönöm: anya, apa, Ivett, Atti és Pityu! Nagyon jó volt veletek beszélni! Mégegyszer millió puszi!

Délután jöttek a zenészek próbára. Most nem a qvartett jött, hanem egy másik zenekar. Csak Margaretat és Ericet ismertem, de jött még két másik pasi is. Szóval nekünk menni kellett. Irány a játszótér, csak hogy el kezdett zuhogni az eső, pénz nem volt nálam, pláza sehol, így beálltam egy fa alá. :-) A gyerekek aludtak, szóval őket nem zavarta, Eric kabátja volt rajtam, mert nekem nincs esőkabátom, szóval nagyon nem lettem vizes, meg a kölkök se. Utána visszamentünk a lakásba, aztán fagyizni, 6-kor meg vége lett a próbának, Daniel is ideért, én meg szabad lettem.

Julia mondta, hogy holnap menjünk el moziba, megnézni a Szex and the City második részét, meg egy kicsit ünnepelni az utolsó munkanapját. Naná, hogy megyek, csak értsem is rendesen mi van benne!

Holnap csak 10-től dolgozok 2-ig, szóval elég könnyű lesz. De a szerda annál rosszabb. Délelőtt próba, délután vonatozás Mainzbe, este koncert. Tuti hulla leszek, de az vigasztal, hogy utána megyünk másfél napra Osnabrückbe!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése