2010. május 25., kedd

szombat, vasárnap, hétfő, kedd

Akkor a szombat.
Még betegebb voltam, még kevesebb hanggal. Ildi átjött délután, addigra már jól voltam. Bementünk a Mai Wochera, hát addig elvoltunk, hogy 4-re értünk haza.
Nagyon jó volt, iszogattunk, ismerkedtünk. Találkoztam valakivel, számot cseréltünk, de erről nem többet, ez nem napló... :-)

Vasárnap pihenni akartam. A család mondta, hogy mennek valami tóhoz, menjek velük, de úgy voltam vele, így is olyan keveset vannak együtt, inkább nem zavarok.
éHétfőn ugyanez. Szóval maradtam, és baromira unatkoztam. Kimostam 4 mosásnyi ruhát, kiteregettem, mivel meleg volts hamar megszáradtak, ki is vasaltam. És még mindig korán volt, így elkezdtem takarítani, rendet raktam, porszívóztam, felmostam. Ragyogott a lakás. Kathrin hívott, hogy van-e mit ennem, mert akkor menjek el enni, később kifizeti. De addigra már csináltam tejberizst. Kérdezte, mit csináltam ma? Mondtam, ha jönnek meglátják. Hát basszus annyira örültek, meg is ölelgettek. :-)
Tök jó, hogy ennyicskével is ilyen boldoggá tettem őket!
Daniel fel is ajánlotta, hogy megszereli a laptopom, ha meg nem jó, odaadja az övékét. Van nekik egy Acer, egy Appel, meg egy Siemens. Az Acert nem használják, mondta vigyem, ha akarom. De mivel még múködik az enyém, az MSN-t kivéve (az is csak ritkán), így marad az enyém. De azért kedves tőle!

Azt el is felejtettem mondani, hogy anyuékkal tudtam telefonon beszélni, ami ugye 1,5 hónap emailezés után tök jó volt. Kathrin feltöltötte a telefonkártyám, és mondta beszéljem le nyugodtan. 9 cent 1 perc, szóval nem is sok. Nagyon klassz volt beszélni anyuval, apuval, meg mamival. Ilyenkor jövök ám rá, hogy mennyire hiányoztok! Szerencsére mindig van valami, ami lefgolal, így nem nagyon gondolkodom rajta. De nagyon boldog voltam, hogy beszéltünk!

Ma sima nap volt, Yaelivel sétáltunk délelőtt, utánna a kertben játszottunk, főztem ebédet, aztán pihi. Később vasaltam, meg Szex és New Yorkot néztem közben németül. Vicces volt, mert igaz nem mindet értettem, de emlékeztem az adott jelenetre magyarul. Kathrin be-bejött, mert ő is imádja. Megbeszéltük, hogy ha a héten kapunk jegyet a moziba, akkor megnézzük a kettőt. Már alig várom. :-)
Aztán Daniel elment a gyerekekkel a kocsit megjavíttatni, ami elég ramaty, így mindenképp jön az új kocsi. Most meg kitalálta, hogy olcsóbb lenne egy WV. Ők tudják...
Szóval épp vasalok, Kathrin beront, gyere azt hagyd, vásárolni kell mennünk, holnap lesz Daniel szülinapja, és én elfelejtettem. Na gyorsan összekaptuk magunkat, és indultunk. Először is találtunk egy nagyon szép boltot, tele csini ruhákkal, Kathrin már rohant is a próbafülképe, felpróbált kb. 100-at, vett is egyet. Ez tartott 2 óráig. :-)
De élveztem én is, sokat nevettünk.
Na, akkor mondom vegyünk valamit Danielnek is, ő meg, jajj, tényleg, hát azért jöttünk. :-)
Vettünk neki 2 könyvet, meg egy olvasó lámpát, amit rá lehet rakni a könyvre (mint egy ruhacsipesz). Én közben megcsodáltam az ebook-okat, amit akarok venni.
Gyorsan még dm, utána tortát vettünk, aztán haza. Eszembejutott, hogy cigi is kell, vissza venni. És akkor hallottam egy kis csoportot, hogy arról beszélgetnek, hol is vagyunk...MAGYARUL!!!!! Gyorsan odamentem, beszélgettünk, megörültünk egymásnak. Wallenhorstban dolgoznak, hentesként, két lány is. :-)
Mire visszaértem kész volt a bárányhús, steak krumplival, bekajáltam jól, most meg csak ülök, és várom, hogy meg tudjak mozdulni...
Ja, lehet hogy előbb megyünk Berlinbe, mert Ali telefonált, hogy az új filmzenéjéhez kéne egy csellós is, így úgy néz ki Kathrin lesz az. de még semmi sem biztos.
Szép estét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése