2011. április 18., hétfő

3 hét tömören

Tudom szégyen-gyalázat, hogy ilyen régen nem írtam...
Igazából nem is tudom miről írjak, mert fogalmam sincs mit mikor csináltam.

Lisaval voltam talán a hét minden napján, főleg most, hogy ilyen szép időnk van, nem is akarok a lakásban maradni, ahogy ő sem. A gyerkőcökkel is állandóan játszótérre járunk.

Yaelivel még mindig reggelizni megyünk, mert baromira élvezi, sőt jobban vágjak a lurkók nevét, mint én.
Sajna a múltheti volt Lisa utolsója, úgy ahogy a hétvégén aludtunk utoljára együtt, és ma az utolsó spinning, aztán jön az utolsó találkozásunk... :(

De erről inkább nem is írok, mert nem akarok rá gondolni!

Csak még annyit, hogy szokás szerint a TK Maxxban vásárolgattunk, amikor eltűnt a szemem elől, majd odaugrik elém egy szatyorral, hogy tessék ez a búcsúajándékom neked. Annyira aranyos volt tőle, hogy megvette nekem azt a blúzt, amit már tök régóta nézegetek, csak drágállottam. Hazavittem, felpróbáltam....és naná, hogy nem lett jó. :) Másnap visszavittem, és kicseréltem arra a Nike futónadrágra, amiről már egy csomót írtak, hogy mennyire forradalmian új bizbaszok vannak benne. :) Hát persze még rá kellett fizetnem, de így is 80 % leárazással vettem! yeyeyeeee :D Lisa is örült, mert neki is olyan van, és szerinte, ha ezt felvesszük, akkor majd tuti eszünkbe jut a másik....hahaha

Na, akkor hogy mik is történtek:
Noeminek meg volt az első balett előadása. Haláliak voltak, annyit nevettem... Csináltam egy tök jó videót is, de hát sehogy sem sikerül feltöltenem. Pedig aannnnnnyira jó lett! Én leültem az első sor elé, Törpével az ölemben, Kathrin meg Daniel mögöttem. Ők fényképeztek, én meg videóztam. Egy képet azért én is csináltam:
Múlthéten megműtötték Lisa ujját. Még fél évvel ezelőtt összetörött egy üvegpohár, ő pedig megpróbálta feltakarítani, és egy icipici drab beleállt a kezébe. Pár hete pedig elkezdett neki felfele "úszni", komolyan ha nem látom, el sem hiszem. Szóval elmentem vele dokihoz. 3 óra ücsörgés után behívták, ott volt 5 percet, és mondták, akkor jöjjön vissza pénteken, és kiszedik. Pénteken ismét visszamentünk, ismét 3 óra, majd 30 perc alatt felvágták, kiszedték és 3 öltéssel összevarrták. És kapott egy baromi nagy kötést, ráadásul a középső ujjára.
Voltam takarítani is. Fél 3-ra mentem, és 6-ig ott voltam, igaz közben megjött Anne is (a tulaj), kávéztunk, sütiztünk, aztán ment a dolgára, én meg folytattam tovább. Nem volt igazán megterhelő, de azért elfáradtam a végére. Törölgettem, porszívóztam, meg felmostam. A lakás elég nagy, de mondom menni fog ez. :)

Hétvégén elment Lisa családja. Anja a gyerekekkel nyaralni, Jürgen meg dolgozni valahova. Így pénteken bepakoltam egy utazótáskányi cuccot, és átköltöztem. Csinált nekem szokás szerint pizzát. Odaadtam én is a búcsúajeszt. Egy Nike utazótáskát vettem neki kézipoggyásznak, amit tudom, hogy állandóan nézegetett, csak drágállta. Én meg úgy voltam vele, hogy 20 €-t nem sajnálok tőle, különben sem magamra költöm, és tudom, hogy mennyire fog örüli neki. Hááááát először egyáltalán nem örült, sőt baromi mérges volt rám, hogy meg mertem venni. Annyiszor elmondta, hogy legalább a felét had fizesse ki. Már majdnem kiabáltunk (ugye a görög temperametuma), de aztán végre beletörődött, és cipelte magával mindenhova, milliószor elmondva, hogy neki van a legjobb táskája. :) Szóval megérte, nagyon is! :)

Szombat reggel hajnali fél 7-kor ébresztett már, mert elmondása szerint beleegyeztem, hogy az ő belső órája szerint keljünk.....hát mondanom se kell, hogy biztosan nem volt erről szó! :)
Bementünk a belvárosba, mert ő kinnt lakik a kertvárosban, hogy reggelizzünk. Útközben találkoztunk egy ismerősével, beszélgettünk vele kicsit, és megjegyezte, hogy mennyire jól beszélek. Jajjj, az ilyeneknek úúúúgy tudok örülni! :)

Szóval jól bereggeliztünk, nem is tudom hány tányér kaját bepakoltunk. Egy bevásárló központba mentünk, ahol 5 €-ért azt veszünk, amit csak akarunk. Nos mi persze leakartuk enni azt az 5 €. De szerintem nem sikerült, pedig iszonyatos mennyiségű kaját benyomtunk... :)

Ő ment tovább a görögjeihez, akiknél néha aludni szokott, és teljesen olyanok neki,  int az igazi családja.
Én meg Rékához voltam hivatalos egy kis buliba. Most csak csajok voltunk. Itt volt Anja, Eva és Isra. Az utóbbi kettővel még nem találkoztam. De ngayon jó fejek voltak, nagyon jól éreztem magam.

Ma pedig végre kézbevettem a hazautamra szóló vonat jegyet. Sajnos, amit kinéztem nagyon drága lett, És a pasi a pályaudvaron (baromi rendes volt) mondta, hogy most van egy nagyon jó lehetőség 22.-ére, és ha el akarom csípni, akkor most azonnal vegyem meg, mert mé az is lehet, hogy csak 10 percig él. Naná, hogy be...rtam, gyorsan haza. Kathrinnal értekeztünk, és mondta, oké vegyem meg. Ha meg mégsem érünk vissza Berlinből, akkor ő vesz nekem ey másik jegyet.

Szóval, hogy pontosítsak:

Május 22.-én érek Budapestre este 22:57-re. Azt még nem tudom, hogy Lajoskomáromba hogy jutok el, de tök mindegy, magyar földön már akárhova... :)

Ígérem, legközelebb vasárnap jelentkezem, részletes beszámolóval, ami még érdekes is lesz!

Szokásos záróként, egy Lisa kedvenc:
http://www.youtube.com/watch?v=FiMK9e0h6YE&feature=related

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése