2011. február 2., szerda

Utolsó hét Jennaval, magyar hétvége Renivel

Utolsó hetem Jennaval:

Igaz nem ezen a héten voltunk a legtöbbet együtt, de azért így se hanyagoltuk egymást.
Suliban kapott Leotól (a tanárunk) egy kávét „búcsú ajándékként“. Kiváncsi vagyok én is kapok-e, de gondolom nem. :D


Mindegy, így is nagyon rendes volt tőle, annak ellenére én ittam meg. :D

Szerdán még elugrottunk Rékához, hogy tőle is elköszönhessen Jenna. De kiderült, hogy mégsem utaznak el Angievel hétvégére, így velünk tartott pénteken is.

A héten simán ment a munka, semmi plusz, bár mínuszom az volt. Mert ugye beígértem Jennanak, hogy pénteken én már 2-kor nála leszek, így az aznapi magyar óra elmaradt. Amit másnapra terveztem behozni, de hát az sem jött össze, majd később, hogy miért…
Végülis 3-ra értem Dodesheidera, mert még beugrottam a Nettoba gyorsan cuccokat venni a bóléhoz. Jelentem fogalmuk sem volt róla, hogy mi az. Azért elfogyott elég hamar… :D
Felvettem az új csini-mini mellényem, amit a Pimkie-ben vettem. (Ez az új-régi kedvencem, nagyon klassz ez az üzlet. Olcsó és mínőségi áru) Amit Jenna addig bámult rajtam, amíg oda nem adtam, hogy tessék vedd csak fel, de csak mára ám! :D

Megcsináltam a haját, meg magamat is kicsíptem. Megint kaptam tőle egy csomó cuccot, amiknek nagyon örültem. Pólókat, pulcsikat, hajápolási cuccokat, sálat, kesztyűt, stb…

A többiek csak 6-ra voltak hívva, de Lisa jött még előbb, aki készített egy búcsú ajándékot Jennanak. Egy kisfilmet kettejükről, képekről, zenékről. Nagyon szép lett, és el is pityeregtük magunkat…  Mondtam, hogy én mennnyire, de mennnnnnnnnyire utálok búcsúzkodni???!!!!!!!! :(((

De tudom, hogy Lisanak még rosszabb, mert ők az idejövetelük első hetétől ismerik egymást, jóban-rosszban együtt voltak, velem meg cask szeptember óta. Szóval, ha nekem ilyen rossz volt, gondolom Lisanak mennyire…

Ideért mindenki 6-körül. Jött Priska ( ausztrál, de kis vágott szemű, mert thaiföldiek a szülei. Csak azért jött Németországba, hogy nyelvet tanuljon. Hát képzelhetitek mennyire kőgazdagok. Na mindegy, a lényeg, hogy nem bírom a csajt. Jenna se, cask sajnálja, hogy nincs egy barátja se, de hát erről cask ő tehet szerintem…), Maia (grúziai au pair, Dina régi családjánál van), Joanne (dál-afrikai au pair, Münsterben lakik, még az au pair találkozón találkoztunk), Sharon (ugye ő a suliból).

Szegény Lisa bekapta a családjától valami vírusós hányós-hasmenéses betegséget, ami pont estére jött ki rajta, így ő ment is haza, sokáig nem maradt.
Mi kb. éjfélig bírtuk Jennaéknál. Elég lapos volt a hangulat, csak mi pörögtünk Sharonnal és Jennaval. Senki nem akart bulizni menni, csak ültek, meg ettek, még nagyon beszélni se akartak.

Kikísértük Joanne-t a vasútra, majd átjöttünk hozzánk, innen meg Sonnendeckbe, ahol találkoztunk Rékával és Angievel.. A buli elég jól sikerült, fél 6-kor jöttem haza.


Másnap meg fél 11-re mentem Reniért…

Reni osnabrücki hétvégéje:


Végülis 1 nap alatt lett kitalálva és kivitelezve is a hétvége. Renit onnan ismerem, hogy olvastam a blogját, hisz ő is au pair Bréma mellett. Írtam neki, ő meg vissza, így majd’ minden nap beszéltünk.

Szóval szombat reggel fél 11-re ért ide a vonata. Gondoltam elviszem Törpét is, hogy Kathrinnak legyen egy-két szabad perce. Egy kicsit késve, de sikerült Renit elhozni.

Ami a legfurább volt, hogy egy percig sem idegenkedtünk egymástól, az első perctől úgy viselkedtünk, mintha 10 éve ismernénk egymást.

Nagyon semmi említésre méltót nem csináltunk a hétvégén, de az nagyon jó volt! :D

A szombati napot átbeszélgettük, este átjött Jenna és Lisa is. Örültem nagyon, hogy kölcsönösen szimpatikusak voltak egymásnak. A családdal is. Reni egyszóval tökéletesen szemléltette pár óra ismeretség után őket: KÁOSZ. :))))))) Nem sértő, nem dicsérő, de tökéletes szó rájuk. :D

Vasárnap körbevezettem kicsit, gyönyörű kis városunkban…hahaha. Elmentünk kávézni és isteni sütit enni a Starbucksba



. Este pedig elmentünk moziba, a Burlesq-et néztük meg. (Tipikus amcsi film, ahol a kisvároi pincérnő Hoolywood-ba költözik szerencsét próbálni. De a hagyományos sztoriból olyan jó film lett, telis-tele Christina Aguilera és Cher gyönyörű hangjával, meg persze a táncokkal.)

Elmentünk még utána kajálni, majd haza.

Másnap reggel pedig ment is vissza Bremervördébe.

Niedersachsen kártyával utazott, ami azt jelenti, hogy a "megyén" belül, ha megveszed ezt a kártyát, ingyen utazhatsz mindenhova, beleértve a helyijáratos buszokat is. Ezt nagyon klassznak találom, lehet, hogy élek is vele majd egyszer. Ha jól emlékszem 21 € volt.

Röviden: nagyon jól éreztem magma Renivel, kedves, vices, aranyos, és egy kicsit olyan is, mint én. (Értsd, ahogy akarod!) :D

Ehetem:

Sikerült Lisatól megkapnom ezt a hányós-hasmenéses nyavaját, szóval hétfő óta ágyban.

Kathrinnal telefonon értekezünk, sms-t, ír hogy kész a kaja, vagy kérek-e vmit. Nagyon nem mernek velem egy szobában maradni, nehogy elkapják, ami teljesen érthető, csak azért mégis…

Búcsúzom:


remélhetőleg, a következő írásom azzal kezdem, hogy:
Hejjjjjj, de kicsattanok az egészségtől! :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése