2011. január 23., vasárnap

Visszarázódás időszaka 2 ...

Folyt....

Noemi hazahozott az oviból valami nyavaját, amit szokás szerint elkaptunk mindannyian.

A sorrend mindig a következő:


Noemi hazahozza, Kathrin elkapja, Kathrintól Yael, Yaeltől én. Daniel nincs annyit közvetlenül érintkezve a gyerekekkel, így ő mindig egy héttel később kapja csak el.

Ami vígasztalt, hogy Lisa meg Jenna is megkapták az oviból... :)

SZóval ilyen szép kipirosodott orral, begyógyszerezve indultunk neki bulizni.

Jenna 6-ra foglalt asztalt a Sausalitosban (www.sausalitos.de). SZakadó hóesésben sétáltunk odáig. Stephy nem tudott jönni, mert itthagyták neki egész hétvégére a kölköket. Sebaj, nem bántam, mert Lisaval és Jennaval kötetlenebbül tudok beszélni.

Ittunk 2 koktélt, és mivel Jenna kártyájával olcsóbbak voltak, plusz "Happy Hours" is volt, Így mindegyőnk 5 eurot fizetett csak.

Onnan tovább mentünk a Tiefenrauschba, ami azért nagyon klassz hely, mert lehet dohányozni. Jelentem ez az első hely, amit Németországban ismerek, és nem kell elvonulni máshova cigizni benne. :)

Átugrottunk még barátlátogatóba Stephanhoz, majd irány Sonnendeck, Lisa oda már nem jött. Ott még találkoztunk Alexxel, én onnan hamar haza is jöttem, de Jenna még maradt picit.

Klassz kis este volt, sokat nevettünk, de persze szóba került az is, hogy Jenna megy haza jövőhéten. Kaptam tőle búcsúajándékként egy bekeretezett fotót magunkról, és írt egy képeslapot is egy Caves Beach-eset (ott lakik), hogy mennyire örül hogy megismert, és hogy mi tényleg a legjobb barátok lettünk, csak sajnos nem sok időnk volt együtt. De Magyarországon vagy Ausztráliában innen folytatjuk.
Nagyon kedves volt tőle, elmondtam millószor, hogy maradjon...

Szombat úgy ébredtem, hogy se hangom, se levegőt venni nem tudok. Fájt mindenem, na nem azért mert másnapos voltam...ilyen bajom nem volt, csak egyszerűen beteg voltam.

Lisa már délben hívott, hogy mikor találkozunk. De mivel én beígértem délutánra egy magyar órát a gyerekeknek, így én csak 4-kor indultam el itthonról.

Stephyéknél találkoztunk. Hát tátottam rendesen a szám, mert nála még nem voltam. Van egy KÜLÖN HÁZA!!!!! Mármint nem melléképület, hanem egy külön házszámmal rendelkező a szomszédban. Nagyon kis pöpec a ház, főzött nekünk kaját, meg elvoltunk végülis a gyerekek is magukban. Ami durva:
Veszi elő Lisa a telefonját (egy tök jó Motorola, nem a legújabb, de nem is rossz), erre megszólal a 11 éves gyerek:
- De gáááááááááááz a telefonod! Nekünk itt az Iphone, te meg csak Motorolával?
Jesssszus, csak tátottuk a szánkat, hogy ennek a 11 évesnek van Iphon-ja, nekünk meg nincs, ráadásul még mi vagyunk a gázak......ez annnnyira tipikus itt!

Tegnap csináltunk is Lisaval egy tervet, hogy március 18.-án délután elutazunk Amszterdamba, 20.-án meg vissza.
Jövőhéten vesszük meg a vonatjegyeket, a szállást már megtaláltuk, kész tervet csináltunk mindenről. Annyira hiteles beszámolót kaptunk Jenna amszterdami szilveszteréről, hogy nekünk is el kell mennünk....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése