2010. szeptember 13., hétfő

Ostrom közeli állapot Berlinben :)

Hétfő reggel,Berlin.
Ülök a kanapén, mindenhol dobozok, megmozdulni alig lehet. Azért ide ültem be, mert talán itt nem zavarok senkit. Julia és Leo költözik Münchenbe, a ház teljesen felfordulva. Korán kellett kelnem, mert amelyik szobában alszom, az is tele van dobozokkal. Ma estére már ágy se jut. Vicces lesz...

De nekik rosszabb lesz: miután itt végeztek a költöztetőkkel, 8 óra út Münchenig, onnan tovább Julia szüleihez, mert nincs elég hely a lakásban a bútoroknak, aztán az új lakásukhoz, ami a hatodikon van, lift nélkül. Oda még mire felcuccolnak, és mindennel végeznek, hát szegények, nem irigylem őket. Ráadásul éjjel háromig pakoltak, és hatkor meg keltek. Nehéz menet...

A héten tényleg nem történt semmi. Yaelivel voltam csak, sétálgattunk.
Keresett Inge (az afrikai au pair), hogy találkozzunk, de nem volt rá időm sajna.
Antjénak (Ildi régi anyukája, Rulleban) is írtam egy emailt, hogy esetleg találkozhatnánk, mert visszaértem, ő meg írta vissza, hogy már hívtak, de nem tudtak elérni. Na ja, mert új a számom. Mindegy vele is megbeszéltem, hogy akkor jövőhét vagyis ezen).

Csináltam szerdán rizskókot, vagyis megpróbáltam. Sikerült is, 2 tepsivel, és hamar el is fogyott. Nem tudom mi lesz az újabb projekt, mert lassan kifogyok az egyszerű magyar kajákból, még a végén neki kell állnom pörköltet, vagy főzeléket csinálni. :) Aztán rájönnek, hogy nem is tudok főzni! :)

Ma egyedül leszek fél 11-től 7-ig a gyerekekkel, itt az üres lakásban. Esik is, szóval játszótérre se mehetünk. Hát tuti meg fogok őrülni velük idebenn. Noemi tegnap lázas is volt, szóval még nyűgösebb az átlagosnál, pedig azt gondolná az ember annál nincs rosszabb....de van!

Holnap már megyünk is vissza Osnabrückbe, azt hiszem délben indul a vonatunk.
Utána legközelebb csak Párizsba megyünk, és remélhetőleg sokkal többet nem is utazunk.

Megyek, kimentem még a ruháimat, nehogy bepakolják...na meg illene már felöltöznöm, nem pizsiben flangálni a költöztetők között. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése