2010. szeptember 2., csütörtök

Hétköznapok... :)

Igazából nem történik semmi velem, ezért is nem írtam, folynak az unalmas hétköznapok...

"Dolgozni" csak Yaelivel kell, 10-től 2-ig (az előző bejegyzésben rosszul írtam). Jól elvagyunk, sétálgatunk a városban, amíg ő alszik én nézelődőm az üzletekben, ha felébred, akkor keresünk egy játszóteret. Nem panaszkodhatok, ez így elég kényelmes nekem, annak ellenére, hogy már 9 kilo. Ugye a három hét alatt elszoktam a cipelésétől, és hát eléggé fáj a hátam 4 óra után, mit négy óra elég egy is... :)

Már sokat is beszél, gyakran értelmeseket is, én csak magyarul szólok hozzá, amire ő mindig reagál. Biztos vagyok benne, hogy megért, mert válaszol is, igaz németül. A szülei el vannak ájulva, hogy ez milyen jó.

Noemi már keményebb dió lesz, mivel nem vagyok vele annyit, mint Yaellel. Majd hétvégén kiderül, mert maratont futok velük Kölnbe, ami minimum 10 órát jelent egyhuzamban, mert Kathrinnak CD-felvétele lesz.

Tegnap haláli volt Noemi. Ugye a szülinapjára kapott tőlem egy "gofri kupont" is, amit ha felmutat én csinálok neki azonnal. Hát tegnap mondja, hogy akkor csináljunk, szóval este -kor nekiálltunk, és megettük mindet. Ilyenkor, ha együtt sütünk-főzünk valamit, akkor mindig megjegyzi, hogy mi világbajnok szakácsnők vagyunk. Ma reggel mondta Kathrin, hogy este még jó párszor elmondta, hogy mi mennyire jó szakácsnők vagyunk. Édes! :)

Kaptam a sulitól egy levelet, hogy a tesztem alapján a közép-haladó csoportba jutottam. Végülis erre számítottam, vagy jó leszek a haladók között, és csak rossz tesztet írtam, vagy szar leszek, és a tesztem lett jó, vagy tényleg ott a helyem! Remélem az utolsó! :) Várom már nagyon, 20.-án lesz az első három órám. Biztos agyilag zokni leszek a végére, hogy ennyire kell koncentrálnom, remélem érteni is fogom mi van. Hétfőnként és szerdánként lesz 7-től 10-ig. Kiváncsian várom, na! :)

Tegnap odaadták a fizum (abban állapodtunk meg, hogy 1.-én és 14.-én kapok 130 eurot), meg az utazási költségeimet is. Abból odaadtam nekik a sulira valót, amit be is fizettek. Szóval egy gonddal kevesebb.

Átvettük az e havi tervezetet is, amit ugye már írtam, hogy a hónapban nem fogunk utazni, kivéve ezt a hétvégi kölni túrát. Hát ez most romba is dőlt..haha. :)
Szóval Kathrin kapott egy koncert ajánlatot Párizsba a Champs-Élysée egyik mozijába 3 hét múlva, 2000 euro 2 órára nem szar, szóval elvállalta. Én meg örömmel megyek Párizsba. Az is jó hír, hogy az eddigi tervek alapján, csak hárman megyünk, ami azért lenne jó, mert Yaellel könnyebben mászkálnék, "turistáskodnék", mint a két gyerekekkel együtt, de ez még nem biztos, majd kiderül...

Jelentem a majdnem méteres kolbászból már nincs 5 centi se, nagyon rájárnak. Én nem is merek belőle enni, nehogy nekik ne jusson elég. :) Daniel kérdezte, hogy ha megy Miskolcra és bemegy egy boltba, tud-e ilyet venni. Mondom ilyet aztán biztos, hogy nem, mert ezt az apukámék csinálják! :)

Tegnap este végre lejutottam Switalaékhoz is (övéké a ház, alattunk laknak), hogy átadjam a piros paprikát, amit nekik hoztam. Előtte bementem a családhoz:

Én: Kathrin, kölcsön adod kicsit Yaelt?
Kathrin: Persze, vidd csak, de hova?
Én: Csak leviszem a paprikát, és nem akarok sokat maradni, ezért kell a gyerek!
Kathrin: Ja, jó. Vidd csak, kölcsön adom!

Felkaptam a picit, és negyed óra alatt lezavartam a látogatást. Amikor felértem Kathrin még mindig nevetett. :)

Búcsú mára, ha történik valami jelentkezem. Azt nem tudom, hogy holnap magammal viszem-e a laptopot Kölnbe, mert csak fölösleges súly, meg 2 napot kibírok nélküle. Szerintem marad, és szombaton majd írok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése