2010. július 8., csütörtök

Előre szólok ez a bejegyzés nem a legszórakoztatóbb lesz, hulla vagyok, de most legalább van időm írni... Na, mi is történt?

Pénteken voltunk az IKEA-ba, és végre szép lett a szobám! :-) Noemi választott mindent, mondtam neki, hogy megbízom benne, ami neki tetszik, az nekem is fog. Mivel tudom, hogy a kedvenc színei a lila, pink és ennek árnyalatai, így tényleg nyugodt szívvel ráhagytam. Szóval kaptam egy rattan puffot, egy hatalmas pink virágos párnával, egy bordós függönyt, meg egy nagyon klassz állólámpát (tiszta papír). Levittük Daniellel a pincébe az íróasztalom, meg a hűtőm, a szekrényt elfordítottuk, így most van a kis szobámban két miniszoba. Nekem nagyon tetszik.

Szombaton voltam Ingevel (afrikai au pair) az Analandoban meccset nézni. AZt hiszem egyedüli Argentín drukker voltam, mint egy kisegér a viperák között. :-) Nem igazán tudtam örülni a németeknek. A hangulat jó volt nagyon, millió ember volt. Van egy nagy terem, ott sörpadok voltak, és egy hatalmas kivetítő, az étterem részben több tv, bőrfotelokkal, a koktélbárban pultok és szintén kivetítő. Volt két kinti terasz is szintén kivetítőkkel, egyszóval tényleg millió ember, és majd' megsüketültem annyira őrjöngtek.

Másnap, vasárnap egész délelőtt takarítottunk, mert este házavató buli volt. Csak pár barát jött, de jól éreztem magam. jót kajáltunk, beszélgettünk.

Ja, és vasárnap reggel Daniel ment a kocsihoz, és egy talicska volt a tetején. Kicsit ideges lett, hogy az új auto teteje össze van karcolva. Hát így ünnepelnek a németek! :-)

Tegnap, vagyis ma értünk ide Berlinbe. Kitalálták, ha 10-kor indulunk este, az de jó lesz, mert a gyerekek majd alszanak a kocsiba. Na meg ahogy el lett képzelve...
Hát óránként felébredtek bőgtek egy sort, aztán visszaaludtak, egy csomószor meg kellett állni, és ide értünk negyed 5-re!!! Komolyan, már világos volt. Én azért tudtam aludni, de így is hulla vagyok még most is!
Család elment valahova, mivel szabad napom van nem is érdekel, én csak aludni akarok!
Valamikor reggel bejött Kathrin mondani, hogy hol a kulcs, de nem emlékszem nagyon rá mit mondott pontosan, szerintem csak rábólintottam, és aludtam tovább.
Remélem jó sokáig ellesznek, hogy ki tudjam magam aludni.

Most egy kicsit könnyebb lesz dolgozni, hogy Daniel is itt van. Most 9-től dolgozok 3-ig, után megyek ahova akarok. Jó is, mert még kell vennem pár cuccot utazás előtt, kell egy új bikini is. Meglátjuk...
Megyek aludni, hulla vagyok....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése