2010. július 11., vasárnap

egy kis útiterv

Szóval újra itt Berlinben. Tudom, azt már sokszor írtam mennyire szeretem ezt a várost, de hát ez van, tényleg szeretem! Itt el is tudnám képzelni az életemet!
Ez a pár nap elég simán telt, reggeltől 3-ig a gyerkőcökkel voltam, átadtam az apjuknak, és jöttem haza.

A kicsik édik voltak nagyon, sokat játszottunk, és találtunk egy marha jó játszóteret, ahová csak fürdőruhában jártunk. "Vízes játszótérnek" hívják, nem kell elmagyaráznom miért... :-)

Holnap 11: 52-kor indul a vonatunk Passauba, és 19:16-kor szállunk le. Ez a nap csak az utazásé lesz, gondolom meg is halunk a nap végére. Át kell szállni Nürnbergben és Plattlingben. De nem bánom, legalább friss levegőt is szívunk. Most csak hárman megyünk Kathrin, Yael és én, gondolom mert Daniel ráér Noemivel lenni, meg hát marha drága a jegy (130 euro/fő).

Kedden lesz még Kathrinnak próba, este koncert,
másnap reggel fél -kor meg már indul is a vonatunk Osnabrückbe, átszállás Würzburgban és Hannoverben. Ez se lesz piskota, 2-re érünk haza.

Csütörtök este pedig irány Düren, megint éjjel utazunk, gondolom pénteken megint csak hullaként vánszorgunk majd. De nem engedhetjük meg magunknak még mindig a pihenést, hisz utána irány PÁRIZS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

Olyan kimondhatatlanul várom már!!!!! Ma már akartam venni pár cuccot, de mondta Kathrin, hogy inkább ne, mert Párizsban sokkal jobbat fogok találni mindenről. Nem is engedte meg, hogy hülyeségeket vegyek, mert ott biztosan megtalálom a tökéletes ajándékot az otthoniaknak. Az is az ő ötlete volt, hogy apunak és Pityunak francia sajtokat vigyek. Igazából semmi ötletem nem volt, így ez kapóra is jött. Remélem örültök majd neki????!!! :-) Azt is mondta, hogy egyre kell majd odafigyelnem, hogy millió zacskóba rakjam bele, mert olyan büdösek. :-) Sebaj, annál finomabb, igaz apu? :-)))))))))

Röviden ennyi az útiterv, pontosabbat a későbbiekre még nem tudok., de amint tudom írok!

Vigyázz PÁRIZS jövök!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése