2010. május 19., szerda

reggel, esős nap, tehetséges focista

Hosszú nap, de végre vége!!!!!!

6-kor keltem, olyan halkan ahogy csak tudtam átosontam pizsiben kávéért a lakásba, és kezdődött a nap. Fél nyolcra volt rendelve a taxi, de ott volt már negyedkor, és még neki állt feljebb, morgolódott, hogy mennyit kellett várni, meg, hogy mennyi cuccunk van. Na Kathrin bemérgedt (esküszöm, hogy eddig még csak tiszta szívből mosolyogni láttam, el se akartam hinni, hogy ez ő). Kipakoltatta az összes cuccot Daniellel, és elkezdte hívni még egy taxit. Mondtam, hogy nem kell, begyömöszölöm magam a két gyerekülés közé. A kocsi egy régebbi típusú Golf, szóval kicsi. Na, csodával határos módon befért a fenekem, Kathrin ült előre a csellóvel. Kemény dió volt, majdnem lekéstük a vonatot. De sikerült, folyt rólunk a víz, mire felcuccoltunk. Igaz most egy bőrönddel kevesebb volt, mert mivel csak két és fél napra jöttünk, így egy bőröndbe pakoltunk. Azért töltök ide egy képet, milyen az, amikor teljes "felszereléssel" utazunk.

Rohadt szar idő van itt Berlinben, zuhog az eső, mindenhol víz, hideg van. Naná, hogy a gyerekkel meg nem lehet sokmindent kezdeni odabennt. Hát úgy ahogy eljátszogattak, kettőkor rendeltünk kaját, aztán hatig megint gyakoroltak. Ja azt elfelejtettem, hogy Miriamék lakásán szoktak mindig próbálni. valami hatalmas nagy az a lakás. Nem számoltam, de tíznél több szobájuk van. Ali zeneszerző, több hollywoody fílmnek írt már zenét, és van egy kis aranyszobra is, de nem Oscar, de az áll rajta, hogy "Az év legjobb német filmzenéje", amit ugye ő szerezett. Most épp Cannes-ból jött haza a filmfesztiválról.
Szóval elvoltunk a gyerekekkel, megjött az oviból Arif is (Miriam fia), és lementünk a játszótérre. Épp nem esett, így Noemi elszaladgált, én meg fociztam Ariffal, Yaeli meg ugye rajtam a tragetuchban. Szegénykém néha nyöszörgött, amikor rúgtam a labdát, de hát kibírta, csak szaladni nem tudtam. Na, akkor kitalálta Arif, hogy rúgjak tizenegyeseket, hát kicsit magasra rúgtam, és pont neki egy az utcán parkoló autónak. Azt hittem szívbajt kapok, szaladtam, ahogy tudtam, hál' Istennek semmi baj nem történt. Na akkor mondtam a gyerekeknek, hogy irány haza!
Nem rég értünk a lakásba, Kathrin elment Yaellal vásárolni, Noemi alszik. Julia és Leo még nem értek haza.
Holnap folyt.köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése