2010. május 20., csütörtök

nyugis nap, meg a tegnapesti nem nyugis

Ma semmi különös nem történt. Végre jó idő volt, egész nap a játszótéren voltunk.
Vettünk a homokozóhoz kis lapátokat, meg vödröt, baromira élvezték. Csináltam egy pár fotót, erre Noemi elkezdett nyaggatni, hogy fotózzam még. Basszus a kis csaj vágta nekem a pózokat, azt hittem behalok, annyira nevettem.
Sajna nem hoztam el magammal a fényképezőhöz a kábelt, így csak holnap, vagy holnapután töltöm fel őket.
Holnap utazunk haza, délben indul a vonat és negyed 4-re leszünk Osnabrückben. Ildi már írt, hogy este kimehetnénk a Mai Woche-ra. Majd meglátjuk milyen fáradt leszek, de egy-két órára szívesen kimegyek.
Ja, tegnap mi volt...ezt még leírom.
Este kint cigizek, elmegy egy srác, rám néz, azt mondja "ciao bella". Én meg intettem egyet. Jön vissza, és olyan szövegett levágott nekem...
Ugye az ilyenkor a szokásos szövegem, hogy elkezdek magyarul beszélni, erre még mindig mondja, anyu most Te ne olvasd!!!, hogy milyen gyönyörű vagyok, és hogy miket csinálna velem! Erre kicsúszott németül, hogy scheisse. Rámnéz, azt mondja, Te tudsz németül, és mosolyog, és tovább ecseteli mit akar, úgy hogy még mutatja is. Na elküldtem magyarul a kurva anyjába, plusz németül udvariasan megkértem, had maradjak egyedül. És csodák csodája elhúzott. Amikor visszaértem a lakásba, és meséltem Julianak meg Kathrinnak, hát leesett az álluk. Meg se tudtak szólalni. Hát még szerencse, hogy én talpraesett vagyok.
Most megyek rágyújtok, és Isten irgalmazzon annak, aki ma megszólít!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése