2010. április 24., szombat

tüdőrákos cigi...

Na jó, most már nem is olyan szar hely ez az Antwerpen!
Tegnap tök jó napom volt, csavarogtunk mindenfelé. Először elmentünk ebédelni, utána irány a belváros. Ettünk igazi belga csokit, ami nem is annyira nagy szám, mint ahogy ők gondolják.
4 euro volt 5 darab miniatűr csoki, elfeleztük Kathrinnal az összes darabot, így meg tudtuk kóstolni mindet, amit vettünk. Utána vásárolni mentünk, vagyis én csak képeslapot, meg cigit. De Kathrin nem bírt ellenállni az Espritnek. De basszus ez tök hülyeség, mert ugyanezek a cuccok van Németbe is, csak olcsóbbak. Így én visszafogtam magam, ott meg majd úgyis megveszem amit akarok. Utánna ettünk sültkrumplit, mert az állítólag (a belgák szerint) az ő találmányuk, és hogy itt a legfinomabb. Hát szerintem meg tök átlagos, arról nem is beszélve, hogy az én tartár mártásom sokkal finomabb. Amúgy szinte minden második utcában van sültkrumpli árus, és mellé lehet választani kb. 50 féle szósz közül. Tehát az 5 híres belga cucc közül már kilőve a sör (4 márkát próbáltam ki eddig), a sültkrumpli, a waffeln (gofri), és a csoki. Az ötödiknek most hírtelen nem jut eszembe a neve, majd később, valami M betűs.
Megnéztünk mindent a belvárosban, amit érdemes. Voltunk a Notre Dame-nál, a Katedrálisnál, a Városházán, a Schelde partján, meg a fene tudja még hol, szinte egyiknek sem tudtuk a nevét. :-)
Még hazafele menet, vásárolgattunk (a szokásos bio bolt mániája: százszor drágább, de egészséges, ezért csak ott vásárolhatunk), fagyiztunk, felvettük Danielt, és haza. Olyan hulla voltam, hogy csak tusoltam egyet, ettem egy kis salit, ittam egy belga sört (ez volt a 4. márka), aztán alvás.
Ma én leszek este a gyerekekkel, mert ma lesz Daniel darabjának a The Rage of Life-nak a bemutatója, és Kathrin is elmegy. De előtte még jön az osnabrücki színhát igazgatója is, és itt alszik. De az tuti, hogy a szabadnapomon nem fogok miatta kitakarítani!
Most is csak döglődök, fáradt vagyok. Még erőm sincs lemenni rágyújtani. Ja erről jut eszembe, vettem tegnap egy doboz Malbit, és a doboz hátulján egy tüdőműtét képe van, frankón tiszta vér, élesben csinálták a képet. Hát normálisak ezek, hogy ilyen képet raknak rá??????!!!!!!
Hát totál kiakadtam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése