2010. április 19., hétfő

hétvége

Pénteken Franzival csavarogtunk mindenfelé, amíg a gyerekek aludtak. Olyan voltam, mint az idióta japán túristák, fényképeztem mindent, amit csak megláttam. Franzi mondta, erről csinálj képet ez híres. Így tehát csináltam. :-)
A legtöbb nevezetesség Berlin közepén van, a centrumban, mivel itt húzódott a fal, így sok épület a falmentén állt.
Voltunk a Brandenburgi Kapunál:
A sok kimondhatatlan politikailag fontos épületnél is elmentünk, ami végig fekszik a Spree folyó partján.
A Sony Center előtti Fal maradványoknál:












A Reichstagnál, a Siegessaulenál, Az Unter den Lindennél, és még tovább... (sokáig tart a képeket feltölteni, talán később)
Szombat este elmentünk Franzival bulizni. Először a Spree parton voltunk egy étteremben, és ittam Berlini Fehér Sör-t, aminek két fajtája van. Az egyik piros, a másik zöld, valamilyen sziruppal édesítik. De annnnnyira finom, ilyet tuti viszek haza. Utána egy salsa bárba mentünk, ahol koktéloztunk, utána Franzi hazakísért, én meg el is aludtam rögtön.
Vasárnap jött Kathrin barátnője a kisfiával és a Reichstag kupolához mentünk, ahonnan jól lehet látni a várost. Elég vicces volt, mert nagyon hosszú sor állt a bejáratnál, de a babakocsisok külön bemehetnek, szóval megúsztuk az egy órás napon állást.
Estére hívott Leo, hogy menjek vele egyik barátja együttesének koncrtjére, de mondtam, hogy inkább kihagyom.
Ma meg ebédelni megyünk Kathrin barátnőjéhez, remélem nem kell a gyerekekkel lennem egész nap, de nem hiszem..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése