2010. április 20., kedd

hétfő, kedd

Írok gyorsan, Kathrin pakolja össze a gyerekeket, talán van 5 percem.
Lassan indul a vonatunk Antwerpenbe. Vagyis először Amszterdamba, ott átszállunk, és onnan tovább Antwerpen.
Tegnap tök jó volt, egész nap kint voltunk a kertbe, Anna Magdalenánál. Ettünk egy jót, én meg kifeküdtem egy kicsit a napra, el is aludtam. Arra ébredtem, hogy a gyerekek csikizik a lábam. Gondolom unalmas volt, hogy nincs kit kergetni, meg kivel bújócskázni. De a végére egymásra találtak, így én már nem kellettem.
Anna Magdalena amúgy egy színésznő, először azt hittem valami baromi híres lehet, mert hát a háza se semmi. De Kathrin mondta, hogy "csak" színházban játszik, és a férjének van sok a pénze, aki buszsofőr Genfben. :-) Hát nem tudom milyen buszsofőr lehet az, aki egy ilyen házat megengedhet magának. Hallo, apaaaa, tudok egy jó melót Genfben!!! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése