2010. március 13., szombat

hétvégi csend

Végre egy nyugodt hétvége...
Tegnap elmentek Emmelnbe, a nagyszülőkhöz. Azt is úgy tudtam meg, hogy Marko bekopogott a szobámba, hogy akkor ők elmennek. Én meg kérdem hova? AZt mondja, dehát mondtuk, hogy hétvégén nem leszünk itthon. Hát a nagy fenéket mondták! Sebaj, legalább egyedül voltam. Igaz ma jönnek vissza, mert holnap vendégek jönnek, szerintem nemsokára haza is érnek.
Reggel elég mérges voltam, mert akartam valami reggelit enni, de semmit kaját nem találtam, így kénytelen voltam tojást enni. Amit hozzá kell fűzzek, semmi köze a tojáshoz. Ez egy nagy sz... Főleg ahhoz képest, hogy 100 forintba kerül egy darab... Szóval megsütöttem, mentem ki cigizni, amikor látom, hogy ott a kaja az ajtóra akasztva. Tehát rendeltek nekem, csak nem néztem meg. Pedig nem kicsit szidtam őket érte reggel! :-)
Bűntudattól vezérelve feltöltöttem fával a kosarat a kandalló mellett. Mert én ugye jó kislány vagyok! :P
Csütörtökön is egyedül voltam, jó is volt. Brémában voltak autót venni. Nem csúnya amúgy, egy új Mercédesz, csak azt nem értem minek. Már így is van nekik kettő, miért kell a harmadik is?! De gondolom valamelyiket eladják. Mindegyis, ha van pénzük, miért ne...
Alig tudom elhinni, hogy már csak egy hét, és otthon leszek. Olyan vagyok, mint kiskoromban, amikor számolgattam a napokat, mennyit kell aludni, hogy végre elkezdődjön a tábor... :-)
Úgy néz ki ez az egy hét lesz a legnehezebb, tuti a gyerekekkel is ideges leszek, de mivel apuka szabadságon lesz, így talán nem kell annyit velük lennem. Vagy majd csinálja megint azt az idegesítő szokását, hogy ott dolgozik mellettünk, és ha odarohan az egyik gyerek, akkor szúrós szemmel néz rám, miért engedem oda. Nem tudom minek van a dolgozószoba, ha nem dolgozni. Menjen inkább oda!
Na de a szép befejezés érdekében: már csak 9-et kell aludni, és MEGYEK HAZA!!!!! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése