2010. március 19., péntek

2 és fél nap

Végre vége az eddigi legrosszabb hetemnek. Mint egy hulla, olyan vagyok.
Hétfő:
Anyuka, apuka bekajáltak valami romlott halat (még jó, hogy én nem ettem), és fel se bírtak kelni az ágyból. Tehát a napi hivatalos 5 órai munkám tartott 12 órán át. Jó, tényleg elég rosszul voltak a szülők, de ez nagyon sok volt így hirtelen. Szinte úgy estem be az ágyba. Ja, még este 8-kor elmentem nekik bevásárolni, hogy másnap legyen mit enni. A válasz mindezért: Hú, köszi Dóri!
Kedd:
Apuka ment a suliba, anyuka még mindig itthon, azaz kedden "csak" 10 órát dolgoztam. Szintén alig éltem, mire le tudtam rakni a fenekem.
A többi nap már jobb volt, de szerintem még mindig az a fáradtság van rajtam, nem pihentem ki magam. De majd holnap jó sokat alszok.
Tegnap voltam Ildinél, szerdán jött vissza. Hozott nekem cigit (magyar cigim van, hehe :-), meg az anyukája küldött Győri Édest, nagyon rendes volt tőle, meg kaptam egy Cosmot is. Szóval nagyon örültem neki.
Inbal család írt, hogy jönnek holnap a cuccaimért, szóval még ma átmegyek Ildihez a bőröndjéért, és elkezdem a csomagolást. Mivel az én bőröndömmel utazok haza, és nem akarok még holnap visszamenni a városba velük, így az a legjobb, ha ottmarad náluk a bőrönd, amikor meg jövök 3 hét múlva, majd visszahozom Ildinek. Már vettem egy csomó cuccot, hogy ne kelljen majd akkor kapkodnom, ha visszajöttem Magyarországról. Mondjuk a gatyám is rá ment, mire mindent beszereztem.
Na, arról nem is beszélve, hogy az otthoniaknak nem viszek valami sok mindent haza, remélem beérik azzal, hogy visszakapnak 3 hétre. :-)
El se tudom mondani mennyire mehetnékem van már! Csak az a repülőutat ki lehetne hagyni...sebaj, az vigasztal, hogy ez a legrövidebb út! Majd beletemetkezem a Cosmoba, addig nem is olvasok, hogy majd igazán érdekeljen, és lekössön.
Annyira nincs kedvem ehhez a pakolászáshoz. Dejó lenne, ha itt lenne anya, aki összepakol helyettem! Jobb lesz el is indulok azért a bőröndért!
Ui: Már csak 3-szor kell ittaludni! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése