2010. augusztus 2., hétfő

Újra itt, gyorsan ment, nem? :-)

Jöttünk ebédelni a falu egyetlen hoteljébe, ahol még Wifi is van, és okos Dórika hozta a laptopját is. :-)

Az ebédemet gyorsan benyomtam, csak egy salátát rendeltem, gyorsan megettem, mert nem bírom ezeket a kajákat. Mindenki kagylót, halakat, meg csigát eszik, hát rosszul vagyok, ha rá kell nézni. Tudom hülyeség, mert ki tudja mikor tudok még egyszer friss tengeriherkentyűhöz, vagy csigához jutni, de akkor sem érdekel, ezek nekem nagyon visszataszítóak. De még Yael is úgy eszi, mintha ez lenne a világ legfinomabb kajája. Egyedül szedegeti ki a kagylóból a kaját és rakja a másik edénybe a kagylóhéjat. Iszonyat édes.

AMúgy tegnap még kétszer elénekelték a Boldog szülinapot, szóval ötször hallottam tegnap, és még egyszer hangszerekkel is. Nagyon kedves tőlük.
Még el is mentünk tegnap ebédelni, az egész étterem hangos volt tőlünk, vagyis inkább a sok gyerektől.

Tegnap új lakók jöttek a házba, szintén zenészek. Nagyon kedvesek is.

Ma este meg megint én vagyok a soros a főzésben. Ilyenkor összegyűlik az összes zenész, és valaki mindig főz. A múltkor lecsót csináltam 20 főre, 3 lábosban. Nagyon odavoltak érte, most is azt kértek. Én meg agyon izgultam magam, nehogy elrontsam, mert mindenki finom kajára számít, de hát mind elfogyott. :-)
Az idő változatlanul kiszámíthatatlan, egyszer felhős, alig tudunk kimenni, szemerkél az eső, máskor meg annyira süt a nap, hogy az a baj.
AZt nagyon élvezem, hogy millió gyerek van, azt már nem annyira, hogy mindegyik velem akar játszani.

Holnap megyünk szülinapi buliba, az egyik zenész kislány lesz 1 éves,utána meg Noemi szülinapját ünnepeljük. Szóval most kijut a szülinapozásból, de én nagyon élvezem, hogy ilyen sokan vagyunk. Mintha egy nagy család lennénk. egy nagy hangos olasz család.
Amúgy vannak a zenészek között a Föld minden feléről. Tina félig koreai, félig német, egy pár jött Amerikából, vannak németek, franciák, afrikaiak. Szóval tényleg mindenhonnan.

Még egyszer köszönöm a sok köszöntést, nagyon jól esett, hogy gondoltatok rám! :-)

Nem tudom mikor tudok megint írni, talán csak vasárnap reggel Párizsból, vagy majd otthon személyesen. Nincs egy hét és otthon leszek, alig bírom elhinni, iszonyat várom már!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése