2010. május 11., kedd

Berlin, Yaeli baby, csini doki bácsi, Leo egyese

Imádom Berlint!!!!!!
Nem lehet végigmenni úgy az utcán, hogy valami érdekeset ne látnék.

Pl. 1: Ugye azt mondanom se kell, hogy mivel a buzi környék kellős közepén lakunk, így itt mindig történik valami vicces. Ma mondjuk jöttünk haza, és az egyik homo second hand shop előtt állt egy szexfilmekbe való kellék, vagyis egy orvosi ágy, ami tele volt aggatva szex kütyükkel, bőrszíjakkal, bilincsekkel. Ránéztem Kathrinra, azt mondja: "Rám ne nézz, találgatni se akarok!" :-)

Pl.2: Az szinte minden napos, hogy leszólítanak, ha kinnt cigizek, hogy van-e cigim. Ilyenkor vagy adok, vagy mondom magyarul "de szép rózsaszín cipőd van". :-)
Na szóval, ha adok, akkor mindig leülnek mellém beszélgetni. Ha visszakérdezek egy szót, hogy tessék? Akkor rögtöm angolra váltanak, mert ugye azt biztos értem majd.
Hát szívás, mert NEM! :-)

Pl. 3: Ma jöttünk fel a metróból, és egy bőrnadrágos pasi, aki amúgy mindig ott van, hótrészegen énekelt, vagy nem is tudom mit csinált, és a kalapjában gyűjtötte a pénzt. De annyira barmi vicces volt, nem mertem nevetni persze. Felértünk, és alig bírtam állni, annyira röhögtem, nézek oldalra, hát Kathrin is. Na mondom akkor oké... :D

Yaeli ma megint alakított, egyem a kis szívét.
Épp egy bevásárló központban voltunk, mert kinnt esett, és már voltunk az összes könyvesbolt gyerekrészlegén, így maradt száraz helyként az árkád, ahol még enni is ehetnek.
Szóval hagytam had mászkáljon csak, amíg szem előtt van, nagy baj nem lehet. Noémi még aludt a babakocsiban.
Szóval egyszer keresem a szememmel hova mászott, és nekiment egy üveglapnak, amin folyik a víz kétoldalt (mint amilyen a Jóbarátokban volt Joe-nak), és a kis haja rátapadva a fejére lógótt elől.
Hát olyan vicces volt, hahotáztunk Franzival. Erre szegénykém úgy megijedt, hogy elkezdett sírni.
Amire ugye a nővére is felébredt. Aki megjegyzem úgy aludt, hogy még nem fejezte be az ebédet, szóval szendviccsel a kezében. :-)

Ma voltam fogorvosnál is. Fájt a tejfogam, és délután egyre kaptam időpontot. Franzi is jött velem, hátha gond van. Hát volt....
Olyan kérdőívet kellett kitöltenem, amiből a személyes adataimon kívül semmmit sem értettem. Oké, Franzi kitöltötte, de el kellett mennie, így egyedül vártam a sorom.
Hívott a recepciós ( Frau nagi - így ejtette :-)), bekísértek egy olyan luxus szobába, na mondom ez tuti drágább mint 5 full merci. :-) És jött a doktor bácsi...........hmmm. :-)
Hát a pécsi csini doki ehhez képest piskota! Na aranyos volt, mondtam, hogy nem beszélem jól a nyelvet, erre tök érthetően magyarázott mindent. És többször kérdezte, hogy értem-e. Utána meg megdícsért, hogy nagyon jól beszélek. Szóval megnézte (5 euro), megröntgenezte (6 euro), kaptam injekciót (10 euro) na meg kihúzta (40 euro). Ja, meg egy tízes volt, hogy időpontot kértem. Szóval össz-vissz 71 eurot kölöttem egy foghúzásra. Se baj, Kathrin adott rá pénzt, neki meg majd az egészség pénztáram visszautalja, vagy mi. :-)
Még maradnom kellett foghúzás után, hogy hátha gond lesz, de nem lett. Tök aranyos volt a doki, hogy próbált velem beszélgetni, de ugye nagy vattával, zsibbadt jobb oldallal mégszarabb a németem, mint amúgy. Szóval, amikor már ötödször kérdezett vissza, hogy "Wie bitte?", akkor inkább elengedett. :-)

Itthon csináltunk vacsit, mert Leonak meglett az egyetemen az utolsó vizsgája, és az átlaga 1,0. Vagyis az szín ötöst jelent, mert itt fordítva van az értékelés.
Amúgy most csinálta meg a doktoriát politológiából.
Szóval főztünk, ettünk (én ugye, ahogy tudtam), meg sztorizgattunk.
Julia mesélte, hogy ő volt a Szigeten 2005ben. Erre Leo, hogy 2005-ben ő is volt. A poén, hogy egy időben voltak ott, de még nem ismerték egymást. :-) Rögöt elő a térkép, ki hol járt Magyarországon. (Amúgy mindig ez van, ilyenkor előkapja mindenki a térképet, hogy megmutassák ők mit láttak, meg hogy én mutassam, hol lakom.)
Na, midegy, nagyon klassz kis este volt. Kathrin mondta is, hogy olyanok vagyunk, mint egy kis család. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése