2010. május 8., szombat

Anyáknapja, irány Berlin

Igen, megint utazunk. Még jó, hogy mióta ideköltöztem (hétfőn lesz 1 hónapja), azóta a "saját" ágyamban 7 éjszakát aludtam csak. Nem bánom én, hogy ennyit utazunk, vagyis de, miért ilyen sokat???!
Koffer bepakolva (megint a családét vettem kölcsön, mert ugye az enyém baromi nagy), hajam kész, a család a kertben játszik, így van időm gyorsan írni.
Ma kicsivel sétáltunk, amíg anyuka csellózott, Noemi meg nézte az Emily Erddbeer-t, így nekem maradt a kicsi. Elmentünk szokás szerint császkálni a városban. A főtéren volt egy hatalmas piac, és láttam, hogy minden vitágosnál ki van írni, vegyenek virágot, holnap anyáknapja. Így gondoltam egyet, és vettem Kathrinnak egy szép tulipán csokrot. (Ezuton is mégegyszer boldog anyáknapját anyu!!!!!!) Amúgy nem értem itt miért most van? Valaki tudja??!!
Szóval a kicsi nagy nehezen elaludt, mert ugye sok érdekeset látott, és baromira lekötötte.

GYorsan elmentem a Saturnba, a porszívóba zsákot venni, hát ne tudjátok meg milyen balfasz eladók vannak. Kérdezem az egyiket, hogy ehhez a porszívótípushoz milyen zsák kell. Hát feltúrta szerintem az egész raktárat, mire talált egy könyvet, ahol benne van. Na, akkor lekiálltunk keresni a zsákot, hát csak nagy sokára lett meg, ráadásul akkora a doboz.
Szóval irány haza, szerencsétlenkedtem a dobozzal, a táskámmal, a csokor virággal, meg még Yaeli baby is olyan pozban aludt, hogy hátra vágta magát, nehogy nekem kényelmes legyen, és még a fejét is tartanom kellett, mert attól féltem kitöri.

Hazaértünk, odamentem Noemihez, hogy tessék add oda anyunak a virágot, és mond szépen boldog anyáknapját. Erre azt mondja nekem: Elnézést kérek, nekem erre sajnos nincs időm! Hát azt hittem besz...rok!!! :-)
Na, nagy nehezen rávettem, odamegy Kathrinhoz: Kedves mami, ez a tiéd, ha jól tudom ma van anyáknapja! Hát, mondom ezt nem hiszem el, milyen dumája van a kiscsajnak!! :-)
Kathrin majdnem elsírta magát, hogy milyen baromi rendes vagyok, hááát igen, az vagyok!! :-)

Szóval irány Berlin, mindjárt itt a taxi. Biztos megint jól nézünk majd ki annyi batyuval. Ráadásul most Leo sincs otthon, Julia meg eltörte a lábát, szóval kinek a dolga lesz a pakolás????
Hát természetesen az au pairé. Az meg ugye én vagyok! :-)
Később jelentkezem!

Ja, és anyu, mégegyszer: NAGYON BOLDOG ANYÁKNAPJÁT!!!!!! SZERETLEK!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése