2010. március 8., hétfő

2 hét röviden

Eléggé elhanyagoltam mostanában az írást, megpróbálom nagy vonalakban leírni mi is történt.
Először is találkoztam az új családdal. Nagyon kedvesek voltak, kávéztunk, beszélgettünk. Úgy mentem oda, mint egy meghallgatásra, és úgy jöttem el, hogy enyém az állás. :-)
Magyar szótárral vártak, teával, sütivel, kávéval. A gyerekek is aranyosak, bár a kicsi még nagyon-nagyon picike, alszik eszik, fekszik. Azt hiszem nem lesz gond vele. A nagyobbiknak most volt egy balesete, leesett valahonnan, és egy vérrög keletkezett az agyában, meg kellett operálni, levágták az össze haját. Szegényke úgy néz ki, mint egy fiú, de legalább már egészséges.
Szóval nagyon jól alakult minden. Mondták, hogy sokat nem leszünk majd Osnabrückben, mert sokfelé vannak koncertjeik. Csak párat említettek: Köln, Berlin, Antwerpen, Prága, Róma, Párizs, Bern... Nem lesz unalmas az egyszer biztos, és legalább bejárom Európát. A nyelvsulimat fizetik, és kapok egy új mobilt is, természetesen német számmal.
Amikor hazaértem család nagyon kedvesen fogadta, hogy már csak pár hetet maradok. Azóta kenyérre lehet őket kenni. Mintha örülnének, hogy már megyek is.
A kicsi nagyon fog hiányozni, napról-napra jobban imádom.
Össze is eresztettük a gyerekeket Ildivel. Lia kicsit félénk volt, Conni is csak bújt az elején, de nagy nehezen összebarátkoztak.
Szombaton volt Flici szülinapja, feldiszítettük a házat, kapott sok ajándékot, jöttek a nagyszülők, Marko testvére, és a keresztapa.... Akiről kiderült, hogy valami iszonyat helyes pasi, 24 éves, egyetemista. És még értettem is mit mond. Nagyon kedves volt, sokat beszélgettünk. De az egész család nagyon kedves volt, nem bántak velem kívülállóként. Még ajándékot is kaptam, egy kicsi mécsestartót.
Ildi hazament múlthét szerdán két hétre. De azért lefoglalom magam így is, olvasok sokat. Találtam egy tök jó oldalt, ahonnan tudok letölteni:
http://www.vampirkonyvek.co.cc/koynvek/meg.htm
Itt nem csak vámpírkönyvek vannak, sőt ami azt illetti nagyon kevés a vámpíros könyv. De nagyon megszerettem Susan Elizabeth Phillips könyveit. Nagyon jók.
Röviden ennyi, megyek olvasni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése