2010. február 19., péntek

új család a láthatáron

Mai nap? Enyhén szólva hulla vagyok.
Reggel szokás szerint nem szólt az ébresztőm, nem értem mi van ezzel a telefonnal, még jó, hogy Birgittől kaptam egy rádiós ébresztő órát.
Szóval feltápászkodtam, kimentem, hogy megigyam a "turbó" kávémat, és már ott voltak a konyhában. Utálom, ha előbb fenn vannak, mint én. Én ilyenkor reggel nem vagyok képes kommunikálni még az anyanyelvemen sem, nemhogy ÍGY!!
Kiderült a gyerek megint beteg, így nem aludtak semmit éjszaka. Fasza, gondoltam, akkor nekem is jó napom lesz vele.
Kávé megvolt, cigi szintén, indulhat a nap.
Connival séta, kb. 2 órát bolyongtunk, a gyerek el is aludt, nem volt szívem felébreszteni, olyan aranyosan aludt, meg így legalább csendben volt.
Vissza, pelus csere, kaja, kis játék, ebéd, megint játék. És vééééééégre irány Osnabrück!! Elmentünk kávézni, könyvesboltba, Schleckerbe, bankba. Végülis semmi extra, csak jó volt végre kimozdulni. Mivel a héten nem voltam sehol Ildikón kívül.
De holnap megint akarok menni a városba, hisz jön a fizu! :-)
Este kaptam egy levelet Gabitól, a közvetítőmtől, hogy talált nekem egy új családot. Fiatalok, bennt laknak aa belvárosba, még a Neumark is közel van. Apuka karmester, anyuka szintén zenész...hehe, tényleg zenész. :-) Csak hát, április 1.-től kellenék nekik, de akkor még otthon leszek. Meg hát fene tudja az itteniek mit szólnának, ha hamarabb lelépnék.
Mondjuk az nem tetszik, hogy ilyen több családos házban laknak, bár nagyon elképzelni se tudom. Azt írták, 5 hálószoba van, nekem egy külön fürdővel, és az udvarról külön lépcső vezet a szobámba. Ez mondjuk jól hangzik. Esetleg ha buliból jövök haza, nem kell odafigyelnem a settenkedésre. :-) Van egy nagy kert is a házhoz. Csak most azt nem értem, hogy ez most külön van, vagy egybe a többi családéval? Ennek utánajárok mindenképp.
Ildikóval is sétáltunk este egy kicsit, NP és vissza. Azt mondta holnap dolgozik, így úgy néz ki egyedül vágok neki a városnak, sebaj, nem kell alkalmazkodni...ezt már szeretem! Bár jobb lett volna, ha ő is jön, bírom a csajt nagyon!
Megyek, megnézek pár SATC részt, aztán alvás...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése