2010. február 20., szombat

szabadnap, mi?

A mai nap se úgy indult, ahogy kellett volna...
9 körül ébredtem, szokás szerint "trombitaszóra". A hajam égnek állt, felkaptam magamra valamit, és meg se álltam a kávégépig, gyors cigi mellett terveztem a mai napom.
Amit sikeresen kettévágtak, hisz elfelejtették közölni velem, hogy ma igényt tartanak a szolgálataimra. Birgit dolgozott, így én is... Amit igazából nem értek, mert nehogy már az apjuk ne tudjon el lenni velük kettesben. Na mindegy játszottunk, ettünk, játszottunk. Tegnap vettünk egy csomó barkács kelléket, így ma vagdostunk, rajzoltunk, ragasztottunk. Az egész nappali egy hatalmas káosz volt.
Csináltam Flicinek egy új társasjátékot, mert olyan lehetetlen társasai vannak. NA, és azzal játszottunk, nagyon élvezte, Marko meg csinálta a fotókat rólunk ahogy nyuszi, meg béka ugrásban körbeszerencsétlenkedem az asztalt. Na azokat a fotókat én nem akarom látni... :-)
Amikor megjött Birgit, én, mint akit puskából lőttek ki, vonultam is vissza a szobámba. Hisz szabadnapom van, azt csinálok, amit csak akarok.
Most írt Ildi, megyek át hozzá, és jöhet a szokásos esti program: a sorozat maraton. Csak azt még nem tudom ma Szex és New York, vagy Jóbarátok lesz porondon.


Nagyon hideg van oda kinnt, nincs is kedvem kimenni, de legalább süt a nap. Le kéne szoknom a cigiről ilyen hidegben. No meg persze, nem csak a hideg miatt...drága, nagyon.
Na, megyek rágyújtok... :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése