2010. február 22., hétfő

címmentes

A mai szokás szerint szarul indult...bedöglött a kávégép...mindegy, a teában is van koffein, hát ittam.
Végre Felicitas ment oviba, így az egész délelőttöt Connival töltöttem, elmentünk vásárolni. Vettem pár ajándékot az otthoniaknak (nem részletezem, hátha olvassátok, és nem lenne akkor meglepi).
Utána bementünk egy kávézóba, hogy tudjak kávét inni. Egy tipp: gyerekkel ne menj sütik közelében, mert addig hisztizik, amíg nem veszel neki. Hát vettem. Olyan showt levágott, öröm volt hallgatni, még jó, hogy csak 4-en voltak. De abból kettő megkérdezte, hogy hogy hívják a kisfiút Konrad? Nem: a KISLÁNYT, Constanze-nak hívják! :-)
Hazafelé el is aludt, biztos a sok cukorbeviteltől, amit végülis nem szabadna ennie, de nem mondjuk meg maminak. :-)
Birgit beteg, így ma baromi kiállhatatlan volt! Meg ma is csak leves volt ebédre. Nem bírom felfogni, hogy miért csak levest eszünk. Semmi második, csak leves.
De felhívott ma Frau Gilbeaut, és beszéltünk az új családomról, és ez jó. Már írtam is nekik, kiváncsi vagyok mit válaszolnak. Mondta, hogy végülis két házban fogunk élni, mert fél hónap itt Osnabrück, fél meg Berlin. Ami tök jó, mert Berlinben annyi felfedezni való van, meg hát mégiscsak BERLIN, így nagybetűvel.
És még valami: pont egy hónap múlva megyek haza. Egy hónap múlva ilyenkor már otthon leszek anyuékkal, és eszem a pörköltet, húslevessel, mákosgubával, rakottkrumplival, palacsintával, paprikás krumplival, és a többi, és a többi... :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése